.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

نواهنگ و مداحی شهادت حضرت زهرا(س)

نواهنگ و مداحی شهادت حضرت زهرا(س) 

بزرگ‏ترین فضیلت حضرت فاطمه زهرا

السلام علیک ایتها الصدیقۀ الشهیدۀ 

به مناسبت شهادت بانوی بزرگوار اسلام و خیرالنساء العالمین حضرت فاطمه زهرا(س) چند مداحی و نواهنگ زیبا مخصوص تلفن همراه گلچین کردم و براتون قرار دادم. 

بهتره بعد از رفتن به ادامه مطلب مداحی قالب اصلی رو قطع کنید تا نواهنگ استاد رحیم پور ازغدی رو بهتر بشنوید.

پخش نواهنگ نفرین - رحیم پور ازغدی

لینک دانلود نواهنگ نفرین - رحیم پور ازغدی  

 

دقت شود مداحیهای زیر کم حجم و دارای مدت زمان کوتاهی هستند و بیشتر بعنوان زنگ موبایل استفاده میشوند. برای دانلود مداحیهای طولانی تر و کم حجم به اینجا مراجعه نمایید. 

لینک دانلود مداحی داغ ازلی - مختاری 

لینک دانلود مداحی قبر فاطمه - بنی فاطمه 

لینک دانلود مداحی کوثر - سلحشور 

لینک دانلود مداحی فاطمه - سلحشور 

لینک دانلود مداحی شَمای یاس - سلحشور 

لینک دانلود مداحی تمنای خزان - سلحشور

لینک دانلود مداحی ذوالفقار علی - میرداماد 

لینک دانلود مداحی ام المهدی - علیمی 

لینک دانلود مداحی غریب مدینه - طاهری 

لینک دانلود مداحی حسرت زیارت - میرداماد 

لینک دانلود مداحی گل و پروانه - بنی فاطمه  

لینک دانلود مداحی خیرالنساء - سلحشور 

لینک دانلود نواهنگ عربی بسم عزا 

لینک دانلود مداحی ترکی - سلیم موذن زاده 

لینک دانلود نواهنگ سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد حضرت فاطمه زهرا(س) 


برای یافتن مداحیهای بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

این مداحیها سنگین و سوزناک و با مفهوم هستند. 

انتخاب بنده این نوع مداحیهاست و این مداحیها را به شما پیشنهاد میکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 19:13 http://http:www.hasanen-128.bloogfa.com

سلام
احسنت خیلی وبلاک خوبی داری از مطالبت استفاده کردم.
راستی چطوری دانلود رو تووبلاکت جا دادی برا من بفرست
یه وبلاک من سر بزن خوشحال می شم شهدا حسنین یا زهرا

سلام
چشم
میام همونجا میگم

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

سارا دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 22:38 http://behtarenmadar.blogsky.com

سلام مثل همیشه عالی بود
گفتم این نظرو بذارم تابدونی من همیشه میام وبلاگت وازمطالب خوبت استفاده میکنم
ان شاءالله قبول حضرت زهرا باشه

سلام
ممنون از لطفتون
کار خوبی میکنید
آدم روحیه میگیره
انشاء الله در تمام مراحل زندگی موفق باشید

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد