.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

دانلود مداحی شهادت حضرت زهرا(س) - با صدای حاج حسین فخری

 دانلود مداحی به مناسبت 

شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  

با صدای گرم حاج حسین فخری (مداح خرمشهری) و غلامعلی کویتی پور      

 

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مجموعه مداحیهای حاج حسین فخری و چند مداحی از غلامعلی کویتی پور برای شما قرار داده ایم. 

مداحیها با کیفیت متوسط هستند و مناسب برای گوشی موبایل و کامپیوتر. 

فایلها با بهترین حالت و بیشترین مقدار فشرده شده اند و حجم فایلها بسیار پایین هستند.

پس از دانلود فایلها را بوسیله نرم افزار Winrar یا 7Zip یا..... از حالت فشرده خارج نمایید. 


لیست دانلود مداحیها بترتیب نام: 

  ارکان فلک را 

 الا ای خفته در صحرا

 ام ابیها زهرا(س) 

 ای محبان گر بقیع  

 آنشب تمام آسمان  

 بابا علی بیا که مادر  

 بابا جون مادر ما.1  

 بابا جون مادر ما.2  

 به دست بسته حیدر(ع)   

 بیا بابا در دل آتش  

 چه کردی با من تنها مدینه  

 دست من و عنایت و.....  

 دلم مشتاق پرواز است.1  

 دلم مشتاق پرواز است.2  

 زهرای اطهر منزل مبارک.1  

 زهرای اطهر منزل مبارک.2  

 سجاده نیمه شبت  

 سینه و مسمار در  

 شب بود و چشم خفتگان  

 شبانگاهان روی دوش علی  

 شد فدایی محسن  

 صفا رفته بی تو  

 فاطمه ای محرم اسرار من  

 کو به کو منزل به منزل  

 گواهی میدهد تاریخ   

 میخوام امروز براتون قصه بگم 

 وای مادرم  

 یاعلی بنشین کنارم.1  

 یاعلی بنشین کنارم.2 

 

                                    اگر یادتان بود و باران گرفت  

                                                          دعایی برای بیابان کنید 

التماس دعا.....        

نظرات 7 + ارسال نظر
آنتی درویش سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 15:38 http://sarbazrahbar.blogfa.com

سلام آقا رضا مگه دم از وحدت نمیزنید پس بسم الله حالا بیا وجواب بده شهادت مادر مون فاطمه زهرا حقیقت داره با استناد از کتاب اهل سنت
ما که به اونا جواب دادیم بعضی ها جواب را قبول کردند وبعضی ها نه حالا بیا آدرسه وبلاگت رو میدم به یک وهابی تا بیاد باتو بحث کنه خوبه

سلام
بله
همونطور که قبلآ هم گفتم و الآنم میگم "وحدت رو باید حفظ کرد"
اگه یه نگاهی انداخته باشید به مطالب وبلاگم جریان شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) رو از منابع اهل سنت اثبات کردم، و مطالب هم که انشاء الله روز شهادت منتظر خواهم کرد همین مضمون را دارند و مطالبی دیگر بر حقانیت امیرالمومنین علی(ع) و رد خلافت ابوبکر و عمر (و عثمان) آورده ام در همین وبلاگ
ظاهرآ منظورم رو متوجه نشده اید
همونطور که قبلآ گفتم میبخشید که انشاء خوبی ندارم
من نگفته ام و نمیگم اینها رو باید کنار گذاشت!!!
فقط قضیه فحاشی به همدیگر و مجادله (نه مباجثه) رو گفتم کنار بزاریم
اگه پیش میاد و احساس میکنید میتونید از مکتبتون دفاع کنید بسم الله
اما نه با درگیری لفظی و فحاشی و مجادله و.....
این رو برای همه میگم.....نه فقط شما یا فقط شیعه ها، همه!
ینده در این صورت مباحثه میکنم:
1-من فحش نمیدم؛ انتظار متقابل هم دارم
2-مجادله بیخود کنار گذاشته شود (هردوطرف)
3-مسئله مورد بحث (حداقل خودم) مسلط باشم
4-هردو طرف شرایط بحث و مباحثه رو داشته باشند (از تمام لحاظ)
5-بح برای روشن شدن حقیقت باشه و منظور شیعه با سنی کردن کسی نباشه.
فعلآ همینا یادم هست!
بله.....بنده با افتخار میکم شیعه هستم و هرچی که بهش اعتقاد دارم رو محکم نگه داشتم و دارم و ازش دفاع میکنم ولی با رد و بدل کردن الفاظ زشت و گاهآ رکیک مخالفم و توهین به شخص (محکوم کردن با دلیل و مدرک مقبول هردوطرف بله ولی توهین نه)
مراجع تقلید (بنا به مصلحت زمان یا هر چیز دیگه!؟) لعن صحابه رو حرام اعلام کردن، چشم؛ به روی هردو چشم.
اگه گفتن آزاده چشم؛ بازم به روی هردوچشم.
انشاء الله که اینبار متوجه منظورم شده باشید.
بازم به ما سر بزنید

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

بنده خدا سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 15:40 http://lastfitnah.blogsky.com

سلام برادر خوبم خسته نباشی
بسیار زیبا و دلنشین بودند حتما بهت سر میزنم
یا علی

سلام
ممنون از لطفتون
منتظرتون هستیم

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

آنتی درویش سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 17:16 http://sarbazrahbar.blogfa.com

سلام آقا رضا از دست من ناراحت نشید چون امروز روی وبلاگم خیلی فحش گذاشتن ،واسه همینه ناراحتم حیف که اسلام دستمونو بسته اما میدونستم چی جوابشو بدم

سلام
میبخشید
امروز خیلی به پر و پاتون میپیچم
بزارید به حساب اینکه دوستتون دارم
چرا ناراحت بشم، دو دوست که از دست هم ناراحت نمیشن
شما هم پا گذاشتید تو این راه بالاخره بدون آزار و اذیت نمیشه
اونها باید اذیت کنند و شما هم صبرو استقامت
انشاء الله که در راهتون موفق باشید
راستی.....اسلام که دست آدم رو نمیبنده، این ظاهر قضیه است ولی درباطن و نتیجه این شمایید که موثر واقع شده اید.
در ضمن
در حال کار بر روی یک فیلم مستند علیه صوفیهای گنابادی هستیم
انشاء الله هرچه سریعتر و بهتر اماده بشه میخوام بزارم وبلاگ
هروقت گذاشتم خبرتون میکنم شما هم بزارید
منتظر حضور گرمتان هستیم

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

علی عرب فیروزجائی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 17:21 http://kalamenuor.mihanblog.com/

سلام
از فاطمه اکتفا به نامش نکنید
نشناخته توصیف مقامش نکنید
هر کس که در او محبت زهرا نیست
علامه اگر هست سلامش نکنید
السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)
..
..

زیبا بود
استفاده کردیم

آنتی درویش سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 18:00 http://sarbazrahbar.blogfa.com

سلام رضا با حاج آقا محرابی کار میکنید

سلام
شما هم ظاهرآ مثل من دائم الاینترنت هستید
نه
توی حوزه علمبه شهر بیدخت (شهرستان گناباد) یکی از روحانیون مبارز در این مورد مطالبی جمع کردیم و من کار تدوین و سرهم بندی رو انجام میدم
از اهالی خود گناباد هستند
انشاء الله که هرچه سریعتر و بهتر از آب در بیاد

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

خط خطی های دلتنگی شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 11:16 http://8-march.blogfa.com

سلام.
ببخشید یه مدت نبودم نمیتونست سر بزنم.
آپم.
یا علی

سلام
خواهش میکنم!
چشم میام
منتظر بازدیدهای بعدی شما هستیم

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

محمد جمعه 13 خرداد 1390 ساعت 00:31 http://wbm42.blogfa.com

سلام دوست عزیزواقعا وبلاگ خوبی داریدانشاالله موفق باشید بهم سربزن

سلام
خواهش میکنم، قابل شما رو نداره
شما هم موفق باشید و در اولین فرصت حتمآ

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد