.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

نون و قلم

نون و قلم
ن، سوگند به قلم، و آنچه را با قلم می‏نویسند

تمام هدفم از نوشتن این هست که حداقل یک نفر تحت تاثیر حرف هایم قرار گیرد و کمی تفکر راجع به مطالب داشته باشد...
نویسنده این وبلاگ به هیچ گونه گروه های سیاسی/مذهبی/... وابسته نمیباشد و تنها عقاید و خود را آزادانه بیان میکند...
ممکن هست مطلبی در حال حاظر با یک عقیده ای باشد و در آینده با عقیده متفاوت (حتی ضد آن عقیده) و این به نظر نویسنده هیچ ایرادی ندارد زیرا انسان ها متغییر هستند و عقاید و باورهای آنها نیز تغییر میکند... البته عقاید و باورهای این نویسنده تنها روی عقاید حق منعطف میباشد و تنها به این سمت گرایش دارد... 
.:  مطالب بالا (هرچند با ضریب بالایی در مورد این وبلاگ هم صادق است) کپی شده از سایت "نون و قلم" میباشد :.

امروز داشتم تو اینترنت دنبال مطلب میچرخیدم که یک مطلب جالب و مختصر و مفید و از همه مهمتر با ادیبات عامه مردم و بدون کلمات قلمبه دیدم. بعد از خوندن مطلب و رونوشت گرفتن ازش، سری به سایت زدم. مطلب اول به دلم نشست، توی یه صفحه جدید بازش کردم تا سر فرصت براتون کپی بگیرم. اومدم پایینتر، مطلب دوم هم جالب بود، مطلب سوم هم همینطور و تا پایین صفحه که اومدم همه رو باز کرده بودم تو یه صفحه جدید؛ خواستم مطالب قدیمیتر رو هم نگاه کنم که گفتم: خوب چه کاریه سایت مردم رو کپی کنم بزارم شما به اسم من و منبع ایشون بخونید!
خواستم لینک مطالب رو بدم که گفتم سر و ته سایت رو بررسی کنم، شاید نکته ای داشته باشه، که داشت، ولی نمیگم!!
نمیخواد اصرار کنید ... گفتم قبلا ... خط مشی ایشون در افکار و اهدافشون (تا اونجایی که من دیدم) با ضریب بالایی... (در مورد مسئله ای خاص اختلاف نظر شاید باشه و حتما هم خواهد بود، ولی اصول و اسلوب فکری و کای بسیار شبیه هم هستند.)
بله ... تعریف از خود نباشه، آخرش یه آدم درست و حسابی پیدا کردم!!
کاری به این حرفها ندارم ... احساس کردم سایت خوبیه و از همه مهمتر فعاله، گفتم معرفی کنم تا استفاده کنید. من هم چند مطلب صفحه اول رو براتون اینجا میزارم برید حال کنید!!
البته بگم که اولاً من هنوز مطالب ایشون رو نخوندم و نظری در مورد صحت یا عدم صحتش ندارم و دوماً تمام مطالب ایشون رو نخوندم و نه تایید میکنم و نه رد...!! پس چیکار میکنم؟ فقط معرفی میکنم که برید بخونید و به نوعی شما رو به یک کرسی آزاد اندیشی و آزاد فکری ترغیب میکنم... همین ...

دوست داشتن شخص خاص
راز تفاوت در خلقت انسان ها
شفاعت
جبر و اختیار(نظریه من)

جهت آشنایی با نویسنده سایت نون و قلم:
درباره نویسنده سایت
اساتید نویسنده سایت
مطالب دنبال شونده نویسنده سایت
ریزنوشت نویسنده
وب کاغذی نویسنده سایت
جَفَنگیات نویسنده سایت
دوستان نویسنده سایت
.: توییتر هم چون فیلتره و غیر قانونی از آوردن تویتر نویسنده سایت معذوریم :.
.: اول اینکه نرید، ولی خواستید برید خودتون بگردید پیدا کنید :.
.: این هم یکی از اختلافاتی که گفتم هست :.

     موفق باشید
          در پناه حق


جهت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت حجت(عج)
گناه نکنیم و ... صلوات
نظرات 3 + ارسال نظر
رهروان ولایت شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 14:48 http://rahrovane.mihanblog.com/

سلام،ممنون از شما.شما هم لینک شدید.

سلام
موفق باشید
در پناه حق

سلام آقای رضای عزیز
خوبی گلم
موفق باشی داداش گلم
یاحق

علیک سلام
نوش جان و التماس دعا

مرتضی نظری شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 23:04 http://m-nazari.ir

سلام
شما خیلی به من لطف دارید، خیلی متشکر از لطفی که در حق بنده کردید.

سلام
خواهش میکنم، قابلی نداشته بید!
وظیفه بود، البته در قبال حرف امام خامنه ای که در مورد کرسی های آزاد فکری و آزاد اندیشی فرموده بودند.
خودمون نتونستیم درست و حسابی راه بندازیم، از شما کمک گرفتیم.
موفق باشید
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد