.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

دانلود کتاب غم عشق (گامهای نخستین در سیر و سلوک) - نوشته آیت الله عبدالقائم شوشتری

دانلود کتاب غم عشق (گامهای نخستین در سیر و سلوک) 

نوشته آیت الله عبدالقائم شوشتری

*لینک‌های دانلود، اصلاح شدند*

 

 

دانلود کتاب غم عشق - نوشته آیت الله عبدالقائم شوشتری

هر چه در مورد سیر و سلوک می خواهیم بدانیم در این مطلب نهفته است

دانلود کتاب در سه فرمت جاوا ، آندرویید و epub

 

«فایلهای Docx و PDF اضافه شدند»

کتاب «غم عشق» بر آن است تا اولین قدمهای سیر و سلوک را برای همگان به ویژه نسل جوان یادآور شود. حضرت استاد اهداف نگارش کتاب یاد شده را چنین برمی شمرد:

 

 1. هدف اصلی دعوت مؤمنین به سوی خدای عزوجل است.

2. مخاطب ما جوانان صالح و خداجو هستند.

3. این کتاب در حد قدم اول برای سلوک نگارش شده است.

4. راه‌های سلوک مختلف است و راه ما راه عشق به خداست. البته از طریق ائمه اطهار(ع) و توأم با عبادات خالصانه، خدمت به خلق، ذکر، توسل، تحصیل، اشتغالات مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و پرهیز از انزوا و رهبانیت مذمومه.

5. نویسنده کتاب، هر چند بر عرفان و راه سیر و سلوک تأکید و توصیه شدید دارد ولی در عین حال به مبانی حکومت دینی و رهبری فقیه عادل و حکومت صالحان و مجتهدان نیز اعتقادی راسخ و پابرجا داشته و این همه را نه در تنافی با هم، بلکه مکمل و متمم یکدیگر می‌بیند.

6. این کتاب ادعای گزافی ندارد و حتی بنده معتقدم یک کار علمی و تحقیقی انجام نداده‌ام، اما سعی کردم با اخلاص و بی‌ریا و بی‌ادعا با کاروانی از جوانان خداجو همه با هم به سوی خدا برویم. امیر قافله خداجویان، صاحب الامر و العصر و الزمان، حضرت مهدی(عج) هستند. بنده نیز کمترین نوکر آستان آن جنابم.

7. از نظر این کتاب و روش سلوکی که ما در آن مسیر می‌رویم قبل از شروع به هر برنامه‌ای اگر تا امروز در اعمال عبادی خود از هیچ مرجع تقلیدی تبعیت نداشته‌اید، یکی از مراجع موجود را انتخاب کنید و احکام فقهی و عبادی خود را مطابق با رساله توضیح المسائل ایشان انجام دهید.

8. از آنجا که مخاطب این کتاب جوانان خداجو هستند، حتی الامکان تلاش شده است که عاری از اصطلاحات عرفان نظری باشد و راه سهل و همواره و میان‌بُری را برای خداجویان جوان تنظیم کند. 

 

این کتاب در یک مقدمه و شانزده بخش تدوین یافته است. عناوین بخش‌های مختلف این کتاب به شرح ذیل است: انتخاب خدا، استمداد دائم از خداوند متعال، استغاثه به امام زمان، لزوم استاد، عبادت و بندگی، عشق و محبت شدید به خداوند و بندگان، قصص عاشقان، خدمت به خلق، اخلاص در عمل، خلوت با خدا و مناجات و دعا، حسن ظن به خداوند متعال، نقش لقمه حلال در سلوک، سالک و مسائل اجتماعی، نکته‌های سلوکی، دستور سلوکی امام صادق(ع) به عنوان بصری.

کتاب مذکور توسط مؤسسه فرهنگی انتشاراتی طوبای محبت در قم منتشر شده است. 

 

 


دانلود کتاب غم عشق - نسخه 1.1 

- دانلود کتاب غم عشق - جاوا - نسخه 1.1 - ساخته شده با نرم افزار کتابچه

- دانلود کتاب غم عشق - آندرویید - نسخه 1.1 - ساخته شده با نرم افزار کتابچه

- دانلود کتاب غم عشق - epub - نسخه 1.1 - ساخته شده با نرم افزار کتابچه


دانلود کتاب غم عشق - با فرمت  Html
دانلود کتاب غم عشق - با فرمت txt

دانلود کتاب غم عشق - با فرمت Docx به همراه فونتها

دانلود کتاب غم عشق - با فرمت PDF


توجه: برای کم شدن حجم دانلود شما عزیزان، کتابها با فرمت 7z فشرده شده اند و برای باز کردن آنها میتوانید از نرم افزار Winrar یا 7zip استفاده نمایید.


جهت مشاهده مطالب و عناوین کتاب میتوانید به این آدرس نیز مراجعه نمایید:

http://abdolghaem.ir/step 


مدتی قبل یکی از دوستان در قسمت نظرات فرموده بودند که "کتاب با در نظر گرفتن حقوق مولف و انتشارات گذاشته شده؟" ... مطلب درستی بود، مورد را با سایت استاد در میان گذاشتیم ولی پاسخی دریافت نکردیم، به همین دلایل اجباراً مطلب را از وبلاگ برداشتیم. اما اکنون پس از مدتی دوری از شما عزیزان، بدلیل اینکه مطالب را از سایت استاد کپی کرده بودم (برای ساخت کتاب) و در سایت منعی برای کپی ندیدم انتشار کتاب را دور از تایید استاد نمی بینم.

دقت شود که بنده کتاب اصلی استاد را ندیده ام و کتابهای موبایلی پیش روی شما، گرد آوری مطالب سایت ایشان در قسمت "گامهای نخستین در سیروسلوک" است و نه متن کتاب (البته شاید هم مطالب کتاب باشد ولی چون کتاب اصلی را ندیده ام نمیتوانم اظهار نظری بکنم) ولی اگر انتشار این کتاب منعی میداشت، خود استاد و دوستان و همراهانشان مطالب را در سایت نمی آوردند.


موفق باشید

در پناه حق و . . .

                          . . . التماس دعا

.: سلامتی و ظهور حضرت مهدی(عج) . . . صلوات :.

نظرات 9 + ارسال نظر
نلزنین پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 16:43 http://fun4we.ir

سلام خوبی؟
وبلاگ قشنگی داری مخصوصا قالبت خیلی خوشکله.سرتو درد نیارم من یه سایت دارم میتونی نام نویسی کنی و پست بزاری و هم میتونی به عنوان منبع مطالب وبت ازش استفاده کنی،منتظرتم زودییییییییییییی بیاااااااااااااا.

سلام
با عرض پوزش، به علل گوناگون مدت زیادی از وبلاگ دور بودم و نتوانستم به نظرات پاسخ مناسب بدهم.
با عرض پوزش مجدد، شاید تاریخ رسیدگی به خیلی از نظراتتان گذشته باشد و نوشدارویی دیرهنگام باشد، با این وجود برآن شدم تا در حد امکان پاسخ مناسب را به نظرات بدهم
نع! نپسندیم سایتت رو مطالب خوبی نداشت!! که بدرد من بخوره
متاسفانه قالب رو هم مجبور شدم عوض کنم چون رو سیستم جدید بلاگ اسکای خوب کار نمیکرد
موفق باشید
در پناه حق

مهدی پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 22:35

کو پی دی افش

سلام
با عرض پوزش، به علل گوناگون مدت زیادی از وبلاگ دور بودم و نتوانستم به نظرات پاسخ مناسب بدهم.
با عرض پوزش مجدد، شاید تاریخ رسیدگی به خیلی از نظراتتان گذشته باشد و نوشدارویی دیرهنگام باشد، با این وجود برآن شدم تا در حد امکان پاسخ مناسب را به نظرات بدهم
هست، اگه بیشتر دقت کنید عاقبت یابنده میشید، فقط ورخبر بش که ده چًشِت نَقُچّده!!
موفق باشید
در پناه حق

ناشناس پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 23:48

سلام دوست عزیز
ایشون رو بنده از نزدیک میشناسم
انحرافات اخلاقی و عقیدتی داره
برای آخرتتون عرض میکنم
این پست رو برداری ضرر نمیکنی ولی بودنش....

سلام
با عرض پوزش، به علل گوناگون مدت زیادی از وبلاگ دور بودم و نتوانستم به نظرات پاسخ مناسب بدهم.
با عرض پوزش مجدد، شاید تاریخ رسیدگی به خیلی از نظراتتان گذشته باشد و نوشدارویی دیرهنگام باشد، با این وجود برآن شدم تا در حد امکان پاسخ مناسب را به نظرات بدهم
نظر خوبی نفرستادید ، به این میگن غیبت و چه بسا تهمت
استغفار کنید و در مورد مردم اینجوری قضاوت نکنید
موفق باشید
در پناه حق

یار آشنا دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 09:18 http://www.blogfa.com/

الله
با سلام
ممنونم از اطلاعتون
آدرستون رو در وبلاگ سلوک عرفای اسلامی جهت دریافت فایل کتاب غم عشق به دوستان معرفی کردم.
یا علی مدد

سلام
با عرض پوزش، به علل گوناگون مدت زیادی از وبلاگ دور بودم و نتوانستم به نظرات پاسخ مناسب بدهم.
با عرض پوزش مجدد، شاید تاریخ رسیدگی به خیلی از نظراتتان گذشته باشد و نوشدارویی دیرهنگام باشد، با این وجود برآن شدم تا در حد امکان پاسخ مناسب را به نظرات بدهم
ممنون از لطفتون
خیر، من هم متاسفانه از طریق اینترنت ایشون رو پیدا کردم
نظر قبلیتون رو حذف کردم چون شماره تلفن داده بودید
موفق باشید
در پناه حق

فرهاد سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 10:40

سلام
کتاب با در نظر گرفتن حقوق مولف و انتشارات گذاشته شده؟

سلام
با عرض پوزش، به علل گوناگون مدت زیادی از وبلاگ دور بودم و نتوانستم به نظرات پاسخ مناسب بدهم.
با عرض پوزش مجدد، شاید تاریخ رسیدگی به خیلی از نظراتتان گذشته باشد و نوشدارویی دیرهنگام باشد، با این وجود برآن شدم تا در حد امکان پاسخ مناسب را به نظرات بدهم
مولف رو نمیدونم، ولی تمام مطالب کتاب، عینا کپی شده از سایت خود استاده، یعنی مطالبی که ایشون تو سایتشون به نقل از کتاب آوردن رو ما سرجمع کردیم و بصورت کتاب در آوردیم
موفق باشید
در پناه حق

هونام سنگ سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 10:12 http://www.nanosil.co

سلام.ممنون از وبلاگ زیباتون.موفق و پایدار باشید دوست عزیز

محمد یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 02:02

سلام من هرچی دانلود می کنم در گدشیم باز نمی کنه و با همه نرم افزار ها و همه لینک ها امتحان کروم
چه کنم؟

نادر سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 13:59

سلام من هرچه دانلود میکنم نمیتوانم باز کنم.

سلام
فایلها در پرشین گیگ بارگذاری شده و مراحل دانلود در حین دانلود بصورت فارسی توضیح داده میشود
بعد از دانلود فایلها را با نرم افزارهای فشرده ساز مثل winrar یا winzip یا نرم افزار 7zip باز کنید و فایل فشرده شده را استخراج و استفاده نمایید...

مهدی شنبه 15 دی 1397 ساعت 20:53

سلام دوست عزیز
ما هر کاری میکنیم یه دونه از این فایل هایی که گذاشتین دان میشه و با هیچ برنامه ایی باز نمیشه , هیچ کدومش باز نمیشه , برنامه های زیپ رو هم نصب کردیم بازم باز نمیشن , یه کار ساده میکردین تا راحت دانلود و اجرا کنیم , ممنونم یا علی

با عرض پوزش از شما و همه دوستان... لینکها مشکل دار شده اند!
بهتر است این لینک را دانلود نمایید:

delnevis1.persiangig.com/document/Ghame.Eshgh/%D8%BA%D9%85.%D8%B9%D8%B4%D9%82-Html.7z

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد