.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

واگذاری مدیریت وبلاگها به یک یا چند نفر علاقه مند و خبره

واگذاری مدیریت وبلاگها به یک یا چند نفر علاقه مند و خبره

سلام
بصورت اتفاقی وارد عرصه وبلاگ نویسی شدم و باتوجه به پشتکاری که داشتم تونستم ریزه کاریهای وبلاگ نویسی رو در حد یک وبلاگ نویس موفق (البته تعریف از خود نباشه) متوجه بشم و با توجه به علاقه ای که داشتم 4 وبلاگ راه اندازی کردم. 

سه تا از این وبلاگها عمومی هستند و با توجه به مشکلات و گرفتاریهایی که دارم و البته اعزام به خدمت مقدس سربازی در تاریخ 1تیر 1391 ، اجباراً تصمیم به تعطیلی وبلاگها گرفتم ولی بعد از مدتی، تصمیمی گرفتم که وبلاگها رو از دور خارج نکنم و مدیریتشون رو محول کنم به یک یا جمعی از دوستان. 

تصمیمها و ایده های جالبی برای وبلاگها داشتم ولی باتوجه به گرفتاریهای شدید نتونستم همه  آنچه که میخواستم رو انجام بدم و البته از طرفی اینکه وبلاگها کمتر مورد توجه دوستان بود که کوتاهی از من بوده و دوستان زیادی بودند که در این وبلاگ باتوجه به کم لطفی های بنده، کم نگذاشتند و از ما سر میزدند.

کار به حدی بالا گرفت که چند مدت پیش که این تصمیم به سرم زد مطلبی با عنوان "شب گر رخ مهتاب نبیند سخت است" و "حلال کنید" در وبلاگ یکی از بهترین دوستانم خوندم. 

خلاصه ..... تصمیم این شد که میبینید، قرار بر این شد که وبلاگهای زیر رو با شرایطی کوچک در اختیار یک یا چند نفر از دوستان قرار بدم تا بر خلاف میلم مجبور به حذف و یا تعطیلی وبلاگ نشم. 


کوتاه در مورد وبلاگها:

 

البته خودتون میتونید به وبلاگها سری بزنید، ولی بهتر دونستم توضیح مختصری هم بدم.  


وبلاگ .: دل نوشته ها :.                   www.Delnevis-2010.Blogsky.com
این اولین وبلاگمه که خیلی روش کار کردم، خیلی جاها ما رو لینک کردن، دو اکانت پرشین گیگ هم براش دارم که فایلهای لازم رو اونجا آپلود میکنم.
www.delnevis1.persiangig.com   و   www.delnevis2.persiangig.com
کلی مطلب توی چرکنویسهاش آماده چند کلیک برای انتشاره، این وبلاگ رو سعی کردم همیشه بروز نگه دارم و هر روز حداقل یک مطلب کامل منتشر میکردم. (مطلب کامل یعنی اگر نیاز به کپی بود، سعی میکردم تمام اینترنت رو بگردم و بهترین فایلها و کاملترین مجموعه نظرات و انتقادات و پیشنهادات برای مطلب و احیاناً لینکهای دانلود و..... رو گیر بیارم و بطور منصفانه بیان کنم.)


وبلاگ .: قرآن حکیم :.                   www.QuranHakim.Blogsky.com

حتماً قرآن حکیم میدونید چیه، یک قرآن با خط عثمان طه و ترجمه آیت الله مکارم که به ازای هر صفحه، یک صفحه شرح مختصر بر آیاتش هست که خیلی بدرد بخوره و چون در فضای اینترنت وجود همچین وبلاگی رو کم دیدم، بر آن شدم که افتتاح کنم

در هر مطلب فقط یک صفحه از قرآن همراه با ترجمه فارسی آیت الله مکارم و ترجمه انگلیسی و در آخر شرح مختصرش هست که البته زیر متن اصلی قرآن ترتیل همون صفحه از استاد منشاوی هست

این وبلاگ زیاد بروز نیست و فقط 4صفحه از قرآن در اون هست و البته یک اکانت پرشین گیگ با نام www.quranhakim.persiangig.com که فایلهای صوتی و تم قالب و..... در اون هست


وبلاگ .: بال ملائک :.                   www.Bale-Malaek.Blogsky.com

آخرین و جدیدترین وبلاگم که خیلی میخواستم افتتاحش کنم ولی هنوز تصمیم خاصی براش نگرفتم.

اینم اکانت پرشین گیگش            www.balemalaek.persiangig.com


حقیقتش بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم میخواستم هر سه وبلاگ رو ببندم ولی چون برای هر قسمت کوچک از وبلاگ کلی خون دل خوردم و مخصوصاً قالب وبلاگها که کاره خودمه و..... دلم نیومد کلاً ببندمش.
در نهایت تصمیم بر این شد تا مدیریت این سه وبلاگ رو بسپارم بدست یکی از دوستان که داوطلبانه اعلام حضور کنه و راه رو تنها یا با کمک دوستان ادامه بده.
خلاصه از دوستان عزیز تقاضا میکنم این مطلب رو دست به دست بچرخونن و به دوستان اعلام کنند که این سه وبلاگ از گردونه خارج نشه و پیدا بشن افرادیکه وبلاگها رو روی پا نگه دارند. 

فقط همونطور که گفتم اگه دوستان عزیز بتونن این مطلب رو به استحضار دیگر دوستان (ترجیحاً وبلاگ نویس) برسونند تا انشاءالله هرچه سریعتر یک یا چند نفر مناسب این کار پیدا بشن و مسئولیت اداره این چند وبلاگ رو بهشون محول کنم. 


این هم آخرین حدیث روزی که انصافاً گاهی اوقات برای دیدن همین یک حدیث چند بار صفحه رو Refresh میکردم که چند بار دیگه هم ببینمش و البته این آخریش که واقعاً امام عزیز برای من گفتن: 

************** 

خواهش خوار کنندهامام عسکری (علیه‌ السلام):
ما أقْبَحَ بِالمُؤْمِنِ أنْ تَکونَ لَهُ رَغْبَةٌ تُذِلُّهُ.
برای مومن چقدر زشت است که میل و رغبتی داشته باشد که او را به ذلت و خواری بکشاند.

How improper it is for a believer to have a humiliating wish!w 

تحف العقول، ص 489 

**************

واقعاً خجالت آوره که نتنها نمیتونم کار مفیدی بکنم، حداقل آدم بی ضرری هم نیستم و تا تونستم گول شیطان ..... نه ببخشید، نوچه هی شیطان ..... نه، بازم ببخشید؛ خودم رفتم دنبال شیطان، و برای ائمه معصومین(ع) مایه سرافکندگی بودم، انشاء الله ما را از دعای خیرتان محروم نسازید تا ما هم مثل شما عزیزان و دیگر بزرگان دین، حداقل بتوانیم از این مایه شرمندگی بودن بزرگان بیرون بیاییم.


.: ظهور آقا امام زمان(عج) صلوات :.

التماس دعا      

در پناه حق 

  

نظرات 50 + ارسال نظر
بهرام حسن زاده چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 11:09 http://ostadiha.blogfa.com

با سلام .از اینکه گرفتاری ها و مشغله ها مانعی بر ادامه کارتان است ناراحت شدم.اما چون خودم هم با چنین وضعیتی روبرو هستم کاملا شما را درک می کنم.
من نیز چنین قصدی دارم و احتمالا به زودی وبلاگ استادیها را تعطیل خواهم کرد تا انشا ا.. شخص دیگری با انگیزه و توان بیشتر و گرفتاری های کمتر بتواند کار را بهتر ادامه دهد.
هر کجا هستید پیروز و موفق باشید.

سلام
البته ممنون از ابراز همدردیتان ولی مشکل چیز دیگری است که گرفتاری علاوه بر آن شده
هرچند نیاز به توضیح نمیبینم فقط میتوانم از شما التماس دعا داشته باشم
اللهم ارزقنا شفاعه الحسین یوم الورود
در پناه حق

حسن بلبلی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 13:40 http://hasanbolboli.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خدا بر شما
خوبین

.####•۩▓۩▬►♥•۩▓۩•|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|•۩▓۩▬►♥•۩▓۩•####.

❤ ای یوسف زهرا داد از غم تنهایی❤

۩۞۩ السلام و علیک یا مولا یا صاحب الزمان۩۞۩
۩۞۩ السلام و علیک یا مولا یا صاحب الزمان۩۞۩
۩۞۩ السلام و علیک یا مولا یا صاحب الزمان۩۞۩

دنیا بداست بی تو مکان بدی شده است

ای صاحب زمانه ! زمـان بدی شده است


حتّی پیــامی از تــو به اینــجا نمـی رسد

بعد از تو باد ، نامه رسان بدی شده است


برگـــرد تا هـــوای زمیـــن را عــوض کنی

حالا که نیستی خفقان بدی شده است


حالا که نیستی همه ساکت نشسته اند

حتـــی زبـان شــعر، زبان بدی شده است


ساعت ، به سرعت و نگران پیش می رود

این تیــک تــاک ها هیجان بدی شده است


دســـت مرا بـــگیر که یـــخ زد بـــدون تــو

جــــان مــــرا بگیر که جان بدی شده است!

۩۞۩ السلام و علیک یا مولا یا صاحب الزمان۩۞۩
۩۞۩ السلام و علیک یا مولا یا صاحب الزمان۩۞۩
۩۞۩ السلام و علیک یا مولا یا صاحب الزمان۩۞۩

❤ ای یوسف زهرا داد از غم تنهایی❤

.####•۩▓۩▬►♥•۩▓۩•|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|•۩▓۩▬►♥•۩▓۩•####.

اللهم عجل لولیک الفرج
وجعلنا من اعوانه و انصاره
والمستشهدین بین یدیه
ومن الله توفیق
یاعلی

سلام
ممنون از اینکه به ما سر زدید و ممنون از اشعار زیباتون
التماس دعا
در پناه حق

علی عرب فیروزجائی چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 17:47 http://kalamenuor.mihanblog.com/

سلام
ان شا الله هر کجا هستی سربلند وموفق باشید
دوست عزیزم
یا علی

سلام
ممنون از اینکه به ما سر زدید
انشاء الله
التماس دعا
در پناه حق

نوا چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 18:48 http://www.majnoon8.blogfa.com

سلام علیکم
ان شاء الله هرجا هستین سلامت و پیروز باشید
و زیر سایه ی عنایات ویژه ی امام زمان (ع)
در پناه حق
یاعلی مدد

سلام
ممنون از اینکه به ما سر زدید
انشاء الله
التماس دعا
در پناه حق

حمید چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 23:14 http://tofany.blogfa.com/

باسلام.
خداقوت بسیار سایت عالی دارید!
راستی شما روش تغییر دادن تصویر بالای وبلاگ را می دانید
به من نشان دهید.
باتشکر

سلام
ممنون از اینکه به ما سر زدید
اومدم و گفتم روشش رو، البته اگه متوجه شده باشید
اگه مشکلی بود فعلاً هستیم در خدمت شما و دیگر بزرگواران
التماس دعا
در پناه حق

حمید پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 09:46 http://tofany.blogfa.com/

سلام.از شما ممنونم و دستتون درد نکنه .اگه مشکلی داشتم
تا هستید باز بهتون میگم .
با تشکر

سلام
سلامت باشید، مشکلی نیست، فعلاً هستیم در خدمت، بعدش کلاً میریم خدمت
موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

حمید پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 10:58 http://tofany.blogfa.com/

سلام .ببخشید دوباره مزاحم شدم.
راستش نمی دونم اکانت چیه .من رفتم ولی موفق نشدم.
فایل ها رو دانلود کردم ولی
خواستم این عکسو جایگزینشان کنم برای بالای صفحه. نشد :

http://www.awp.ir/upload/uploads/1395142213.jpg

ونیز فقط اینو که گفتی پیدا کردم.
http://dokhmale-papa.persiangig.com/tamplate/hijab/style-new.css

سلام
اومدم و گفتم راهش رو
باز هم میگم، اگه اگه نتونستید، یک اکانت پرشین گیگ بسازید و یوزر و پسوردش رو بدید، بعد هم بگید چه عکسی رو میخواهید بنر وبلاگتون قرار بدید
من در آخر آدرس فایل css لازم رو به شما میدم که بزارید تو قالب وبلاگ
موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

حمید پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 15:43 http://tofany.blogfa.com/

سلام.
ممنون.

سلام
خواهش میکنم
التمای دعا

مهدی جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 11:58 http://beimorgh.blogsky.com

سلام رضا جان.
ی ی ی ی ی ی ی ی ی
العان به حساب مه گریم
عه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ررررر
مه به کوجه شی
مور بنه مه بورن به سربزی که ور او بهونه وبلاگر یله کنم
دگه دلم شور مه شور مشه
هیچ کاره بی علاقه به درد نه مه خوره
ذوق وبلاگ نویسیر از دست دادم.
نزدیک به سکته کامله وبلاگییم
مچم جونه سالم بدر خوم برد یا نی
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررست

سلام
بومدوم به وبلاگت و کسه کوزیتوم پاک بهم رخ
خیله جالب بوده
خا کاره ندری؟
التماس دلار$$
محتاجیم به دلار$$

رسانه در خدمت انقلاب سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 05:09 http://www.robe-farda.com

سلام خدمت شما

به سلامت.انشالله هر جا هستید در پناه خدا و اهل بیت(ع) باشید.

از اینکه دیگه شما همراه خوب و همیشگی رو در کنارمون نخواهیم داشت،ناراحت شدیم...

به امید دیدار دوباره ی شما.فراموشمان نکنید.

التماس دعا

سلام
نه دیگه، اونقدر هم که دیگه خراب نشدیم
انشاء الله میام هر چند مدت
محتاجیم به دعا
در پناه حق

عالم مقدس ملکوت پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 20:01 http://www.malakut.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

برادر عزیزم اسلام به مبلغینی همچون تو نیاز داره ... برای چی میخوای ما را در این فضا تنها بزاری ؟؟؟ وبلاگت مملو از مسائل معرفتی و اخلاقی هست واقعا کسی که داخل بر ان شود با توشه پر خارج گردد ......

عزیزم برای چی میخوای بری ؟؟؟

سلام
البته علتها رو گفتم تو وبلاگ ولی حقیقتش اینه که شیطون به بهانه استراحت و خلوت با خدا و دوری از فضای آلوده اینترنت میخوام یه چند مدت دور باشم
نه در وبلاگ رو ببندم، تغییر مدیریت بدم
البته هنوز کی استقبال نکرده ولی ظاهراً عده ای از همشهریان عزیز وبلاگ رو به دست بگیرن، هرچند ظاهراً خودم رو میخوان مدیر وبلاگ کنند
اینجوری بهتره، راستش خودم هم دلم نمیاد وبلاگی رو که با خون دل بالا آوردم رو اینجوری رها کنم
نگران نباشید، انشاء الله یا از این که هست بهتر میشه یا همین می مونه
چراغی را که ایزد برفروزد ..... هرآنکس پف کند ریشش بسوزد
التماس دعا
در پناه حق

علی دانش یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 01:29 http://framasonri13.blogfa.com

سلام رضا جون امیدوارم موفق باشی هر کجا که میری من خودم یه وبلاگ دارم بیا ببین اگه دوست داشتی می تونم وبلاگتو امانت نگه دارم تا وقتی بیای شمارم هم تووبلاگم هست اگه دوست داشتی کامنت بزار هر شب چک میکنم

سلام
پاسخ به این پیغامتان را بصورت نظری در وبلاگتان بت نمودیم
موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

فاطمه سادات(تبسم) دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 23:37

سلام
ببخشید که دیر جواب پیامتونو میدم
از نسخه کامل مستند قیمت آن یک قدم.... پرسیده بودید
نسخه کاملش رو الان جز خودم و چند نفر از اساتیدم کسی نداره. گفته بودید که خیلی واجبه.
میتونید توضیح کاملتر بدید؟

یا علی

سلام
توضیح کاملتر رو براتون ایمیل کردم
منتظر جواب شما هستیم
موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

جلوه سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 10:40 http://jelveyeparvaz.blogfa.com/

سلام
آقای نجفی علت چیست؟
با این موضوع به روزم
حتما بخونید
منتظر نظرتون هم هستم
اسئلک الدعا

جلوه چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 13:14 http://jelveyeparvaz.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا باب الحوائج یا موسی بن جعفر (ع) السلام علیک یا ولیّ الله و ابن ولیّه السلام علیک ایها الامام العابد
سلام
پیشاپیش شهادت مظلومانه آقا موسی بن جعفر (ع) را به شما تسلیت عرض مینمایم.
اسئلک الدعا

سعید جعفری پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 14:56 http://meraj14.ir/post/106

با سلام دوست عزیز انشاالله به سلامت سربازیتون تمام بشه باز هم در فضای مجازی از مطالب خوبتون استفاده ببریم
موفق و شاد باشید

سلام
انشاءالله
نظر لطف شماست
موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

شقایق پرپر پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 23:06 http://www.salekebiedea.blogfa.com

سلام

موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

قاسمی شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 18:56 http://mahdaviat14.blogfa.com

سلام
وب بسیار زیبایی داری واقعا حیف شد که شخصی مثل شما وبلاگ رو رها کنه
من تصمیم گرفتم یه رو وبلاگ شما کار کنم وبلاگ.: قرآن حکیم :.
در خدمت هستیم.
یا علی
به امید دیدار

سلام
ممنون از نظر لطفتون
پاسخ رو به وبلاگتون ارسال کردم
موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

نقطه ی رهایی دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 10:17 http://noghteyerahayi.blogfa.com

آن روز

بگشوده بال و پر

با سر به سوی وادی خون رفتی

گفتی:

دیگر به خانه باز نمی‌گردم

امروز من به پای خودم رفتم

فردا

شاید مرا به شهر بیارند

بر روی دست‌ها

اما

حتی تو را به شهر نیاوردند

گفتند:

چیزی از او بجای نمانده ست

جز

راه ناتمام

سلام دوست عزیز

به روزم

منتظرحضورسبزتون هستم

التماس دعا...
[گل][گل][گل]

سلام
ممنون از شعر خوبتون
منم با پای خودم رفتم سربازی!!! مجبور بودم

موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

بیسیم چی یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 12:11 http://www.frazasman.blogfa.com

سلام علیکم/عیدتان مبارک[گل] همچنان مثل همیشه مفید و خوب/
موفق باشید
"شهدا را یاد کنید ولو با یک صلوات"
"چگونه امروز شهید شویم"
شما در لیست یاوران ولایت هستیدwww.frazasman.blogfa.com
فی امان الله[گل]

سلام
واقعاً از شما انتظر نداشتم
این چه مطلبیه که شما گفتید استفاده کردیم؟!؟!
ممنون که ما رو در لیست وبلاگ یاران قرار دادید ولی خوب نیست پیامهای اینجوری (با نر افزار میفرستید بدون اینکه بدونید متن مطلب چیه!)
قضاوت با کاربران!

محمد یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 21:45 http://ms65.ir

سلام داداش
اولین سرغت از وبلاگت آهنگ وبلاگته
خیلی مخلصیم

سلام
اتقفاقاً دیدم، میگن:
ز بزدزدان بزی دزدیده دزدی، عجب دزدی که از دزد بز بدزدد
کار خوبی کردی
میدونستی از بین حدود 200نفر حدود6 نفر انداختن 5نصر که یکی از اونا منم!
و از بین تمام همهریام که افتادن شهرستان فقط یکی افتاده 5نصر که منم
میدونستی هنوز تقسیم نشدیم و بدبختی اینجات که هر روز 6صبح میرم 5نصر، ما رو تاظهر نگه میدارن و بعد میگن برو!
بچه هایی که اونجا بودن میگن: احتمال بسیار بالا برید سروان و احتمال بسیار بالاتر همینجا بمونید!
اینجا شبیه به باتلاقه! هرکی بیاد حداقلش 6ماه باید بمونه بعد اگه فرجی بشه شاید بره سراوان
گفتم یه مقدار برات تعریف کنم یکم بخندی دلت واشه!
موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

حسن بلبلی سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 10:22 http://hasanbolboli.blogfa.com/

سلام اقا چه خبر سربازی رفتی یانه

سلام
به به حسن اقا ... از این طرفا!
بله، همون 1تیر اونجا بودیم
تا 5شنبه گفتن برو فردا بیا، بعد نامه دادن من رو فرستادن گردان امام حسین(ع) گناباد، قبلش باید میرفتم 5نصر پروندم رو تکمیل میکردم، رفتم اونجا گفتن: بیخود، یا باید بری سراوان یا باید همینجا بمونی!!!
خلاصه
هنوز که دارن میگن برو فردا بیا
الآن هم خونه یکی از اقوام اومدم چک کردم دیدم نظر دادید
شرح مختصر رو برای نظر قبلی ارسال کردم که از همدوره هامه
خلاصه
یا یه بلایی سرمون در میارن که اون سرش ناپیدا باشه، یا یه بلای دیگه در میارن که دوباره یه سر دیگش ناپیدا باشه
خلاصه الآن دقیقاً تو خدمتم ولی هنوز نمیدونم چه خدمتی و به کدوم ارگان؟!
خلاصه ... دست رو دلم نزار که هنوز دلم رو نشستم؛ دستت پر خون میشه
موفق باشید
در پناه حق
التماس دعا

حسن بلبلی سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 22:58 http://hasanbolboli.blogfa.com/

ممنونم اقا رضا نگفتین خدمت رفتین

سلام
چرا دیگه گفتم ..... رفتم سربازی ولی هنوز دقیق معلوم نیست مال کدوم رسته و کدوم ارگان هستم!!!
چند مدته میرم و بر میگردم...
موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

پریسا چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 12:08 http://www.mohammadpayamdarehag.blogfa.com

سلام
من خودم درباره اینکه انگشتر در چه انگشتی باشد بهتر است نمی دانم ولی به نظر بنده حساسیت نشان دادن درباره مطالبی که جواب مشخصی ندارد درست نیست .

سلام
چرا، جواب مشخص دارد
کلاً انگشتر به دست کردن مستحب است ولیی انگشتر به دست راست کردن خیلی تاکید بیشتری شده و به قول معروف مستحب تر است
موفق باشید
التماس دعا
در پناه حق

محمد چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 22:48 http://ms65.ir

سلام رضا جان
خوبی؟
چیکار می کنی داداش؟

سلام
قربون داداش
شما که خوب در رفتی
حالا ما موندیم و مسئول نیروی انسانی گردان 5نصر.....
التماس دعا
رضا

حسن بلبلی چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 23:12 http://hasanbolboli.blogfa.com/

سلام
ببین در مورد وبلاکت من می تونم کمکت کنم

[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]
[قلب]
اللهم
[گل]
عجل
[قلب]
لولیک
[گل]
الفرج
[قلب]
[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]

[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]
[قلب]
اللهم
[گل]
عجل
[قلب]
لولیک
[گل]
الفرج
[قلب]
[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]

[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]
[قلب]
اللهم
[گل]
عجل
[قلب]
لولیک
[گل]
الفرج
[قلب]
[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]

[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]
[قلب]
اللهم
[گل]
عجل
[قلب]
لولیک
[گل]
الفرج
[قلب]
[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]

[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]
[قلب]
اللهم
[گل]
عجل
[قلب]
لولیک
[گل]
الفرج
[قلب]
[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]

[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]
[قلب]
اللهم
[گل]
عجل
[قلب]
لولیک
[گل]
الفرج
[قلب]
[قلب][گل][قلب]اللهم عجل لولیک الفرج[قلب][گل][قلب]

سلام
در مورد کدوم وبلاگ؟
میام وبلاگتون مفصل صحبت کنم

قاسمی پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 17:11 http://mahdaviat14.blogfa.com

حیدر ثانی بیامد یا نبی رخ می نماید

اکبر زیبای لیلا پرده از چهره گشاید

روی او روی محمد، بوی او بوی محمد

خلق او خلق عظیم و خوی او خوی محمد

پیشاپیش ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مبارک باد.
سلام
من نویسنگی وبلاگ.: قرآن حکیم :.را قبول می کنم.

سلام
ممنون از لطفتون
برای باقی مطالب میام وبلاگتون
موفق باشید
در پناه حق

حسن بلبلی جمعه 9 تیر 1391 ساعت 00:58 http://hasanbolboli.blogfa.com/

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب]اللًّهُـــــــمَ صَّـــــــلِ عَـــــــلَى مُحَمَّــــــــدٍ وَ آلِ مُحَمَّـــــــَد[قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب]روشــنـگــــــــر آفتــــــــــــاب،عبـــــــــــــــــاس آمــــــــــد[قلب]
[قلب]تفسیــــــــــــــــــر زلال آب،عبــــــــــــــــــاس آمــــــــــــد[قلب]
[قلب]خیــزیــــــــــد،گــــــــــــل آریـــــــــد و گـــــــــل افــــشان[قلب]
[قلب]زیــرا که گــــــــل بــــــــوتـــــــــراب،عبـــــــــــاس آمــــــد[قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب]ولادتـــــــــــ حضرتــــــــــ ابـوالفضل (ع) مبـــارکـــــــــ بــاد[قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

سلام

حسن بلبلی جمعه 9 تیر 1391 ساعت 12:30

سلام آقا رضا
هر جور شما صلاح بدونین
من خودم 5 وبلاک دارم
فقط به خاطر خدا و چون پسر خیلی خوبی هستی و دوستون دارم قبول کردم
ان شاالله تا زمانی که بر می گردید
بعد از اون دیگه من تعهدی ندارم
یا امام رضا

سلام
خیلی ممنون از لطفتون، اجرتون با آقا صاحب الزمان(عج)
یکی از دوستان مدیریت هر 3وبلاگ رو برعهده گرفتن
ولی نمیخوام کسی با این کار به مشکل بخوره
برا همین یوزر و پسورد رو بهتون میدم و البته آدرس این بنده خدایی که اعلام همکاری کردن
خودتون با هم هماهنگ کنید، بالاخره صدای دو دست بیشتره از یک دست
باز هم هرجوری که خودتون صلاح میدونید ولی خیلی دلم میخواد شما دوستان هم تو این وبلاگ مشارکت داشته باشید
فقط یه موردی میمونه که الآن فهمیدم
ممکنه کسی برای مطالبی نظری بفرسته که شما ننوشتید(من قبلاً نوشتم)
در این موارد شما پاسخ ندید بهتره، من خودم هروقت برسم پاسخ میدم
موفق باشید
التماس دعا
رضا

محمد جمعه 9 تیر 1391 ساعت 12:57 http://ms65.ir

سلام داداش
توروخدا به یه آشنایی بگو یا حداقل با بسیج گناباد صحبت کن که تماس بگیره تورو بگیرن!
تو اگه گناباد باشی میتونی به وبلاگت برسی و دل خیلیارو واسه دین محکم کنی

سلام
پر و بال لازم رو زدم
بقیه اش با خدا
از من حرکت، از خدا یا برکت یا حکمت
خدا گر ببندد به حکمت دری، گشاید ز رحمت در دیگری
حالا هنوز دقیق نمیدونم کدوم در میخواد بار بشه ولی بالاخره بار میشه
الهی رضاً برضائک و تسلیماً لامرک
التماس دعا
رضا

محسن شنبه 10 تیر 1391 ساعت 03:28 http://www.sadaad.ir

سلام
شعر زیبایی بود
بسیاز لذت بردم
چرا خاطرات گذشته ها؟؟؟
جالب بود
بازم به ما سر بزن
وبلاگ قشنگی هم داری
آدرست رو به لینک دونی اضافه کردم
خوشحال شدم==فراوان

بهرام حسن زاده شنبه 10 تیر 1391 ساعت 10:28 http://ostadih.blogfa.com

با سلام و عرض خسته نباسید.لازم می دانم از لطف شما صمیمانه تشکر نمایم.حقیقتا اینکه توانستم در طول مدت اداره وبلاگ ارتباطی با همشهریان خوبم و زادگاهم برقرار کنم بسیار خوشحالم و از اینکه به دلایل متعدد دیگر نمی توانم این ارتباط را از این طریق ادامه دهم متاسفم.
این تصمیم و دلایل زیاد آن را بارها و بارها عنوان کرده ام .شما نیز خود وبلاگ هایی را اداره کرده ا ید و با مشکلات متعدد آن کاملا اشنا هستید .
سلام من را به به دوستان خوبمان که انها نیز در حق من بسیار بیشتر از آنچه سزوارش باشم لطف داشته اند برسانید
به امید سلامتی شما و تمامی همشهریان عزیز

بهرام حسن زاده شنبه 10 تیر 1391 ساعت 10:52 http://ostadiha.blogfa.com

مجددا سلام. من متن رو کمی اصلاح کردم که از ان چینن برداشت نشود که به دلیل دایر شدن یک وبلاگ جدید، من وبلاگ رو تعطیل کردم.
ضمنا حقیقتا از اینکه وبلاگ اقای پوراستاد حذف شد ناراحت شدم .من علاقه زیادی به زادگاهم که در آن بهترین ایام زندگیم را سپری کرده ام دارم و بودن تعارف بگویم بسیار خوشحال خواهم شد یکی از جوانان روستا با راه اندازی وبلاگی موجب برقرای ارتباط من و سایر همشهریان با زادگاهشان و اخبار آن شود.
خودم من هم دیگر انقدر گرفتاریهایم زیاد شده که برایم مقدرو نیست اینکار را ادامه دهم (این دلیل اصلی است) و نیز دلایل دیگر من جمله اینکه معتقدم " وقتی نمی توان برای کسی یا جایی مفید بود بهتر است که انسان انجا نباشد" است.
با تشکر صمیمانه از شما

حسن بلبلی شنبه 10 تیر 1391 ساعت 14:41 http://hasanbolboli.blogfa.com/

سلام اقا رضا خوبی
الهی من فدات
اقا رضا واقعا ببین ان شاالله اگه کسی هست که به شما عزیز کمک کنند منو معاف کنید
چون من 5 وبلاک دارم به اونا می رسم
اگه کسی نبود
ان شاالله من صد در صد هستم
منتظر جوابتم
یاعلی

جلوه چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 14:42 http://jelveyeparvaz.blogfa.com/

با سلام ای آقا
شبتان مهتابی
روز میلاد شما در پیش است
عرض تبریک آقا
و کمی بی تابی
ای نفس ها به فدای کف نعلین شما
اندکی تند قدم برداری....

سلام
ولادت منجی عالم بشریت ، ذخیره الهی حضرت بقیه الله العظم ، صاحب الزمان (عج) را به شما تبریک عرض مینمایم.
امیدوارم برای ظهورش قدمی برداریم
اسئلک الدعا

امیر حسین شنبه 24 تیر 1391 ساعت 01:46 http://www.mc-313.blogfa.com

سلام آقا رضا خدا قوت
وبلاگ من یه وبلاگ نوپا هست نیاز به معرفی !
من شما رو با افتخار لینک میکنم شما هم منو لینک کنید ممنون !
و امید وارم هر چه زودتر به کانون وبلاگ نویسان برگردید و ادامه دهید ! انشاالله
یا حق

امیر حسین شنبه 24 تیر 1391 ساعت 22:51 http://www.mc-313.blogfa.com

چه انتظار عجیبی !
عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت !
چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت !
چه بی خیال نشستیم ! چه کوششی ! چه وفایی !
فقط نشستم و گفتم : خدا کند که بیایی !

امیر حسین شنبه 31 تیر 1391 ساعت 17:00 http://mc-313.blogfa.com

با یه کیلیپ 4 دقیقه ای در مورد نقشه های صهیونیسم برای آذربایجان و ارتباط آن با جریان پان - ترکیسم. به روزم خوشحال میشم سر بزنید

شهید گمنام جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 05:55 http://www.baghiatallah-yazd.ir

سلام همسنگر
میدونم یه کم دیر شده اما اگه دوس داشته باشی بنده امادگی دارم تا وبلاگ زیباهتو دست بگیرم تا تو راحت ب کارهات برسی
اینم شماره موبایلمه خاستی زنگ بزن09137771786
درپناه قران
یاعلی

یه دوست یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 19:34

سلام رفیق چگر مکنی؟ احوالت خوبه؟ چه خبر؟

نجات سرسبزی دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 12:12 http://nejatesarsabzi.blogfa.com/



قطره قطــــــــــــــــــــــــــــــــــره آبــــــــــــــــــ

لحــــــــــــــــــــــــظه لحـــــــــــــــــظه زندگیــــــــــــــــــــست

قدرلحـــــــــــــــــــــــظه های زندگی رابــــــــــدانیـــــــــــــم...

[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]

مسعود سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 16:51 http://entezar12.ir

سلام دوست عزیز
به روزم ومنتظر
یامهدی
.......................................
او خواهد آمد

صراط سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 15:20 http://serat.mihanblog.com//post/157

سلام دوست عزیز



با یه مطلب دیگه اندیشه های اخلاقی امام حسن مجتبی (علیه السلام)1به روزم



قالَ الإمامُ الْحَسَنُ الْمُجتبى عَلَیْهِ السَّلام :

مَنْ عَرَفَ اللّهَ أحَبَّهُ، وَ مَنْ عَرَفَ الدُّنْیا زَهِدَ فیها.

امام حسن مجتبی (علیه السلام) فرمود:

هرکس خدا را بشناسد، (در عمل و گفتار) او را دوست دارد و کسى که دنیا را بشناسد آن را رها خواهد کرد.

کلمه الإمام الحسن (علیه السلام): ص 140. به نقل از سایت اندیشه قم


التماس دعا

[گل][گل]

[گل]

قرارگاه جنگ نرم سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 19:19 http://gh-softwar.blogfa.com

سلام همسنگر
با مطلبی با عنوان بایسته های اقتصادی دولت منتظر از دیدگاه امام خمنه ای بروزیم،
خوشحال میشیم که سر بزنید.
یا علی

قرارگاه جنگ نرم چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 20:16 http://gh-softwar.blogfa.com

سلام همسنگر
با مطلبی با عنوان تفاوت اقتصاد مقاوتی با ریاضت اقتصادی بروزیم،
خوشحال میشیم که سر بزنید.نظر یادتون نره.
یا علی

تسنیم جمعه 21 مهر 1391 ساعت 17:54 http://velayat-maslak.blogfa.com/

عکس شهدا را می بینیم،
عکس شهدا عمل می کنیم
...
سلام
وبلاگ جالبی دارید.خدا قوت.
به ماهم سربزنید.
یاحق.

قرارگاه جنگ نرم جمعه 28 مهر 1391 ساعت 10:40 http://gh-softwar.blogfa.com

سلام همسنگر
با مطلبی با عنوان سبک زندگی منتظر شما هستیم،
خوشحال میشیم که سر بزنید.لطفا نظر هم بذارید.
یا علی

قرارگاه جنگ نرم دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 18:47 http://gh-softwar.blogfa.com

سلام همسنگر
با مطالبی با عنوان های "مشکلات اقتصادی و مسئولیتهای رهبری" و "احساسات در بسیجی"منتظر شما هستیم،
خوشحال میشیم که سر بزنید.در قسمت نظرات بگویید که مقالات بعدی پیرامون چه مطالب کلیدی باشند.
یا علی

زاهدانه سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 10:29 http://www.zahedaneh.ir

با سلام
پایگاه خبری تحلیلی سایت زاهدانه جهت انتشار مطالب وبلاگ نویسان ارزشی از شما مدیر محترم دعوت به عمل می آورد لینک مطالب تولیدی خود را برای انتشار درسایت زاهدانه برای ما ارسال نمایید .
همچنین پایان هر ماه از بین مطالب ارسالی بهترین مطلب و بهترین وبلاگ نویس انتخاب می شود.
آدرس سایت:http://zahedaneh.ir

هادی جمعه 3 بهمن 1393 ساعت 10:32

باوووووک

سلام
البته اگه به تاریخ انتشار این مطلب دقت کنید، متوجه میشید که این مطلب قبل از اعزام بهه خدمت منتشر شده ولی ... از شما عزیزان همین هم غنیمته...!!
محتاجیم به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد