.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

دانلود مجموعه نوحه و سینه زنی و سخنرانی و فیلم دهه فاطمیه

دانلود مجموعه نوحه و سینه زنی و سخنرانی و فیلم شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

به همراه ویژه نامه شهادت حضرت زهرا (س) 

 

صفحه دانلود ویژه نامه ایام فاطمیه(س) - مجموعه سخنرانی، مداحی، فیلم و والپیپر، ویژه ایام فاطمیه(س)

صفحه دانلود مجموعه نوحه و سینه زنی ایام فاطمیه(س) - بانوی بی نشان

صفحه دانلود مجموعه سخنرانی از آیت الله سید احمد خاتمی - سیره فاطمی

صفحه دانلود فیلم تاثیر گذار نیلی ترین رخسار - فیلم تاثیر گذار نیلی ترین رخسار به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

صفحه دانلود فیلم خاک بی خاطره - فیلم خاک بی خاطره پیرامون شهادت حضرت زهرا(س)

نظرات 3 + ارسال نظر
جلوه شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 14:17 http://jelveyeparvaz.blogfa.com/

عمریست که با عنایت تو گریه میکنم
تنها به دست غربت تو گریه میکنم
عمریست پای بیرف مشکی روضه ها
در سایه سار رحمت تو گریه میکنم
گاهی ستاره میشوم و تا سپیده دم
در آسمان غربت تو گریه میکنم
قبرت که نیست دل خوشم از آن که عاقبت
پایین پای هیئت تو گریه میکنم
وای از ضریح گم شده بانوی بی نشان
در حسرت زیارت تو گریه میکنم
تا صبح در حوالی دل تنگی بقیع
با بوی یاس تربت تو گریه میکنم

اسئلک الدعا

سلام
ممنون از شعر زیباتون
محتاجیم به دعا
در پناه حق

یاداشتهای یک شورشی یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 06:17 http://bitoolmal.blogfa.com

ممنون از حضورت موفق باشی خیلی خوبه با این سنتون سخنرانیهای دکتر عباسی را گوش میدن

سلام
خیلی ممنون از اینکه به ما سر زدید و البته مطابل مفید وبلاگتون
الآن حدود 20تا سخنرانی دانلود کردم و ریختم رو گوشی، هر چند مدت یکی گوش میکنم و برای دوستان میریزم
البته نمیتونم بگم من طزفدار ایشون یا کس دیگه ای هستم چون کلاً از حزب و گروه و طرفدار و مرید و مراد بازی خوشم نمیاد
راستی، مطلبی در اینجا:

http://delnevis-2010.blogsky.com/1391/01/27/post-853

گذاشتم که خوشحال میشم بخونید
همونطوری که نوشتم نه قصد خراب کردن دارم و نه قصد دیگه ای، نه طرفدارم و نه مخالف
سعی کردم تو این مدت طرفدار حرف حق و حقسقت باشم
به نظرم اومد ایشون در این سخنرانی اشتباه کردن و مطلبش رو قرار دادم، و برای اینکه کسی فکر نکنه ایشون کلاً آدم بدی هستند کمی توضیح دادم و مطلب بعدی:

http://delnevis-2010.blogsky.com/1391/01/27/post-854

رو در مورد یکی از سخنرانیهای ایشون نوشتم
موفق باشید
در پناه حق

مجید شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 23:43

همه چی خوب بود فقط احساس کردم یه خورده جای مطالب علمی و جالب خالیه سپاسگزارم

سلام
ممنون از نظزت
البته خالیه خالی هم نیست ولی کمرنگتره
انصافاً اینقدر مطالب جذاب مذهبی و دینی هست که فرصت مطلب علمی رو ندارم
هر چند مطالب علمیی که میزاریم با اون علمیی که شما میخواهید فرق داره یه کم
انشاء الله در آینده بیشتر قرار میدیم
در این صورت مجبوریم در روز بیش از 1 مطلب قرار بدیم
موفق باشید
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد