.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

چقدر وبلاگ ما را مفید میدانید ؟

چقدر وبلاگ ما را مفید میدانید ؟


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

سلام

نیازی به تعریف و صحبت نمیبینم، فقط میخوام نظرتون رو در مورد وبلاگ بدونم، چقدر فکر میکنید این وبلاگ در عمل درست ظاهر شده. هر نکته و انتقاد و پیشنهادی میبینید و احساس میکنید حتماً اطلاع بدید.

البته ملاک درستی نیست ولی یه جایی دیدم در مورد وبلاگ برتر رای گیری میشه، منم رفتم عضو شدم، هرچند دوباره میگم که ملاک درستی برای ارزشیابی نیست ولی نمیدونم چرا عضو شدم. خلاصه برای رای دادن به این وبلاگ میتونید روی تصویر فوق (انتخاب وبلاگ برتر) کلیک کنید و در صفحه بعدی روی گزینه Vote کلیک کنید.

.: البته آنتی ویروس بنده میگه این صفحه دارای تروجانه؛ ولی فکر میکنم اشتباه میکنه، چون برای امنیت بیشتر و تقلب نکردن در رای گیری، از یک کد خاص استفاده شده که اشتباهاً بعنوان تروجان شناسایی میکنه :. 

البته برای رفاه حال بازدیدکنندگان عزیز، این گزینه را در قالب وبلاگ (بالای قسمت "تعداد بازدید ها") نیز قرار داده ایم.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن بلبلی جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 13:58 http://hasanbolboli.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود و صلوات و نظر خدا بر شما
خوبین

.........★...............................................................★
.........★...............................................................★
.........★...............................★.............................★
.........★............★.........★★★★★★.....................★
★......★.......................★......★.....★........★.........★
★......★.........★..............★★...★★..★★★...........★
...★★..........★.......................................★.............
....................★........................................★...........
..★..★............★........................................★.........
.........................★...★..................................★...★
.............................★.......................................★...

حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها:
شیعیان و پیروان ما، و همچنین دوستداران اولیاء ما و آنان که دشمن دشمنان ما باشند، نیز آن هائى که با قلب و زبان تسلیم ما هستند بهترین افراد بهشتیان خواهند بود.

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
[قلب][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][گل]یا مولاتـی یا فاطـمه اغـیثیـنی[گل][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][گل]یا مولاتـی یا فاطـمه اغـیثیـنی[گل][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][گل]یا مولاتـی یا فاطـمه اغـیثیـنی[گل][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][گل]یا مولاتـی یا فاطـمه اغـیثیـنی[گل][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][گل][قلب]
[قلب][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][قلب]
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

اللهم عجل لولیک الفرج
یاعلی

سلام
انشاء الله ما هم چزو آنها باشیم
التماس دعا

آرشیو سخنرانیهای دکتر عباسی یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 06:46 http://sores.blogfa.com

سلام بی نهایت از لطفت ممنون که تذکر دادای فایل اشتباه است عجب آبروریزی شد والا نمیدونم اصلا اون عکس از کجا اومده نه برای من اون وبلاگ عجب عکس جلفی هم بود شرمنده به خدا خیلی مردی

سلام
حالا عیبی نداره، بالاخره اتفاه که میافته
اتفاقاً من خودم اولش که دیدم هرچی بهش نگاه کردم ببینم چه ربطی به موضوع مطلب داره متوجه نشدم
فکر کردم مثلاً رو لباسش چیزی نوشته یا یه جورایی میخواستم ربطشو به موضوع بفهمم!!!
بعد از یکی دو دقیقه که الّافش شدم تو اینترنت یه جستجو کردم و فایل اصلی رو دیدم
حالا نخند کی بخند، متوجه نشده بودم این سخنرانیه!
خیلی ممنون از اینکه به ما سر زدید و البته مطابل مفید وبلاگتون
الآن حدود 20تا سخنرانی دانلود کردم و ریختم رو گوشی، هر چند مدت یکی گوش میکنم و برای دوستان میریزم
البته نمیتونم بگم من طزفدار ایشون یا کس دیگه ای هستم چون کلاً از حزب و گروه و طرفدار و مرید و مراد بازی خوشم نمیاد
راستی، مطلبی در اینجا:

http://delnevis-2010.blogsky.com/1391/01/27/post-853

گذاشتم که خوشحال میشم بخونید
همونطوری که نوشتم نه قصد خراب کردن دارم و نه قصد دیگه ای، نه طرفدارم و نه مخالف
سعی کردم تو این مدت طرفدار حرف حق و حقسقت باشم
به نظرم اومد ایشون در این سخنرانی اشتباه کردن و مطلبش رو قرار دادم، و برای اینکه کسی فکر نکنه ایشون کلاً آدم بدی هستند کمی توضیح دادم و مطلب بعدی:

http://delnevis-2010.blogsky.com/1391/01/27/post-854

رو در مورد یکی از سخنرانیهای ایشون نوشتم
موفق باشید
در پناه حق

[ بدون نام ] جمعه 29 دی 1391 ساعت 19:19

سلام رضا وبلاگ جدید قرار بود درست کنی به اسم سمبکالاه الان خیلی نیازه با توجه به نداشتن یک وبسایت برای سمبکالاه لطف کن زود براهش کن راستی برای مطالبت خیلی زحمت می کشی انشالله خدا کمکت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد