.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

دانلود مجموعه داستانهای مهدویت مخصوص کودکان

دانلود مجموعه داستانهایی با موضوع مهدویت مخصوص کودکان  

 

.: کلیپها بصورت 3GP و با حجم و کیفیت مناسب ارائه شده اند :.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


لینک دانلود کلیپ کودکانه مهدوی - مقدمه - 4.39 مگابایت 

لینک دانلود کلیپ کودکانه مهدوی - تشرف یاقوت روغن فروش - 16 مگابایت 

لینک دانلود کلیپ کودکانه مهدوی - تشرف حاج ملا محمد جعفر تهرانی در سن کودکی - 9.30 مگابایت 

لینک دانلود کلیپ کودکانه مهدوی - میان برنامه - 3.59 مگابایت 

لینک دانلود کلیپ کودکانه مهدوی - تشرف محمود فارسی - 23.3 مگابایت 

لینک دانلود کلیپ کودکانه مهدوی - تشرف مادر اسماعیل خان نوایی در سن 10 سالگی - 12.4 مگابایت 

لینک دانلود کلیپ کودکانه مهدوی - پایان، مختصری بر غنچه های کربلا - 7.67 مگابایت 


نظرات 4 + ارسال نظر
کامران جمعه 19 اسفند 1390 ساعت 12:48

واقعا دستت درد نکنه.وب خیلی خوبی داری تبریک میگم

سلام
سر شما درد نکنه
موفق باشید

جلوه شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 10:36 http://jelveyeparvaz.blogfa.com/

سلام
با مطلبی به مناسبت پایان سال به روزم و منتظر قدوم شما
منتظرتان هستم
اسئلک الدعا

سلام
به روی چشم
محتاجیم به دعا

جلوه شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 10:37 http://jelveyeparvaz.blogfa.com/

در ضمن مطلبهایتان هم خواندم
همانند همیشه عالی بود
اسئلک الدعا

سلام
البته از نوع مجدد!
شما هم مثل همیشه با حضورتان خوشحالمان نمودید
و بازهم مثل همیشه ..... محتاجیم به دعای شما خوبان

کربلایی دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 06:53 http://karbalaey110.blogfa.com/

سلام[گل]

یابـن الحـسن :[گل]
از دســتِ فراقـت گلـــه دارم،گلــه دارم
هــرروزهمیــــن مسألــه دارم گلـه دارم
جا مانـده تریـن لالــــه ی بـاغ ِشهدایـم
دل تنگــی ِ صـد قافلـه دارم ، گلـه دارم
مــن داغ ِ بـــرادر بـه جگـر دارم و سوزم
زیـن غـم کـه از او فـاصلـه دارم،گله دارم
بـی کرببـــلا هیــــچ دم آرام نگیـــــرم
آقــا گله کـم حوصــله دارم ، گلـه دارم
یـک نامـه نشد تــا کـه بـرایت بنـویسم
صـــد ها ورق ِ باطلــــه دارم،گلـه دارم

ممنونم از حضورتان[گل]
موفق و کربلایی باشید[گل]

سلام
ممنون
لطف دارید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد