.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

رحیم پور ازغدی و شهید برونسی

سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی در مورد شهید برونسی

 

نیازی به صحبت نمیبینم، نظر و نگاه استاد حسن رحیم پور ازغدی در مورد این شهید بزرگوار (شهید برونسی) خود گویای این است که ما باید چکاره باشیم و چکار کنیم. 


لینک دانلود سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی در مورد شهید برونسی - نماز جمعه تهران - فایل صوتی MP3 فشرده شده- حجم 450 کیلوبایت
نظرات 2 + ارسال نظر
بچه کاخک پنج‌شنبه 18 اسفند 1390 ساعت 10:06 http://gavahi.ir

سلام ممنون که به من خبر دادین من نمیدونستم فیلترشده اون رو فیلتر کردن البته با فیلتر شکن میشه دانلودش کرد اگه در آدرس جدید آپلودش کردم خبرش رو بهتون میدم موفق باشین
راستی وب خوبی دارین موفق باشین
من لینکتون کردم شمام اگه خواستین مارو بانام بچه کاخک یا درخت دوستی بلینکید
بای

سلام
ممنون از اینکه به ما سر زدید
ممنون از شما، دانلودش کردم، میرم ببینمش
شما رو لینکیدم!
موفق باشید

نقطه ی رهایی شنبه 20 اسفند 1390 ساعت 23:10 http://noghteyerahayi.blogfa.com

توان ما به میزان امکانات دردست ما نیست..
توان ما به میزان اتصال ما با خداست

شهیدمیثمی

سلام دوست عزیز
به روزم
منتظرحضورسبزتون هستم

التماس دعا...

[گل][گل]

سلام
درصورت امکان به روی چشم
محتاجیم به دعا
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد