.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

دانلود نرم افزار رأی من - رأی من سید علی خامنه ای

دانلود نرم افزار رأی من

رأی من سید علی خامنه ای

کاری از اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی

شاخص، انتخابات، مجلس، الگو، حضور 

 

.: تصویری از نرم افزار - برای مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید :. 

اهمیت انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره فضائل ملت و در سی و سومین سالگرد انقلاب شکوه مند اسلامی ایران در جامعه ای که مردم سالاری دینی یکی از اصول شاخص در مدیریت راهبردی آن راه میباشد، بر کسی پوشیده نیست.

در این میان ضرورت تلاش برای حضور حداکثری همه اقشار و جریانهایی که اصالتهای انقلاب اسلامی، پیشرفت و عدالت را پیگیری مینمایند، دغدغه و همّت دستگاههای فرهنگی، نخبگان و دلسوزان و از جمله اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.
ویژگی این نرم افزار که به سرفصلهای بایسته ای در مورد مجلس و جایگاه آن، ویژگیهای نماینده تراز اسلام و انقلاب، انتظارات و کارآمدیهایی از مجلس شورای اسلامی و لوایح و مقررات مربوطه میپردازد، نگاه راهبردی امام راحل عظیم الشأن و مقام معظّم رهبری به عنوان مرزبانان اصیل اندیشه و رفتار در انقلاب اسلامی میباشد. 

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، ضمن تقدیر و سپاس از موسسه فرهنگی نرم افزاری آرمان که با دقت و دلسوزی این مأموریت را پیگیری نمودند این نرم افزار را در اختیار همه مردم فهیم و بصیر و به ویژه جوانان میگذارد. 


لینک دانلود نرم افزار رأی من - قسمت اول - 20 مگابایت 

لینک دانلود نرم افزار رأی من - قسمت دوم - 20 مگابایت 

لینک دانلود نرم افزار رأی من - قسمت سوم - 20 مگابایت 

لینک دانلود نرم افزار رأی من - قسمت چهارم - 20 مگابایت 

لینک دانلود نرم افزار رأی من - قسمت پنجم - 20 مگابایت 

لینک دانلود نرم افزار رأی من - قسمت ششم - 20 مگابایت 

لینک دانلود نرم افزار رأی من - قسمت هفتم - 13.4 مگابایت 


 .: البته به منظور نشر گسترده اندیشه امام و رهبری از نصب هرگونه قفل بر روی نرم افزار اجتناب کرده و کپی و توزیع رایگان آنرا مجاز میدانیم :.

.: به امید اینکه مجلسی کارآمد، اسلامی، انقلابی و مردمی داشته باشیم :.

نظرات 1 + ارسال نظر
دین وزندگی تایباد شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 10:08 http://www.dinitaybad.blogfa.com/

سلام دوست عزیز شما در وب ما لینک شدید
درصورت تمایل مارالینک نمایید. باتشکر

سلام
ممنون از اینکه به ما سر زدید و ما رو لینک کردید
وبلاگ خوبی داشتید، استفاده کردیم
و شما رو هم لینک کردیم
موفق باشید
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد