.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

دانلود کلیپ معبد سلیمان آماده وصل و برپایی است

دانلود کلیپ معبد سلیمان آماده وصل و برپایی است 

  

 

  

چند روز پیش یکی از دوستان کلیپی برای بنده ارسال کرد که فکر میکنم خالی از لطف نباشه شما هم نگاهی بکنید: 

  

لینک دانلود کلیپ معبد سلیمان آماده است ! - ۱٫۸۷مگابایت - WMV 

  

در این کلیپ شما خواهید دید که معبد سلیمان به صورت پیچی و با ساخت و ساز سریع ، آماده ی بازسازی و به جرأت میتوان گفت که آماده افتتاح است.

 

حتی مراسم خاصی که برای افتتاح آن نیز نیاز است را هم آماده کرده اند . نظیر قربانی کردن گوساله و …

 

البته هیچ اشکالی ندارد ، هم زمان با آمادگی آنها برای تخریب مسجدالاقصی ، ما هم آماده ی تخریب بنای “معبد مردخای و استر در همدان” هستیم . باید بدانند هر کاری بکنند بلافاصله بازخورد کردارشان را خواهند دید. ختم کلام 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
سیف الاسلام شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 23:51 http://partawequran.blogfa.com

سلام
برادرم بعد از عثمان رضی الله عنه مطالب سیدنا علی رضی الله عنه رو انشا الله مینویسم تازه مطالب از خلیفه سوم عثمان رضی الله عنه رو آپ کردم صبر کنید
توضیح مفصل خواهم داد درمورد سیدنا ومولاناعلی بن ابی طالب رضی الله عنه بعد از آن شخصیت آن بزرگوار اسلام را بشناسید.
ابتدا ابوبکر وعمر وعثمان وبعد علی رضی الله عنه چهارمین خلیفه مان.جانم فدای امیر المومنین علی رضی الله عنه
برادر گرامی لطفا سوءظن نداشته باشید.

سلام
ممنون از اینکه به ما سر زدید
میبخشید، ظاهراً نظرم رو بد نوشتم، سوء تفاهم نشه
منظورم بیشتر این بود که (چون دیدم برخی از شیعیان هم سر میزنند و غالب شیعیان به علت اطلاعات نادرست "فکر میکنند اهل سنت با حضرت علی(ع) مخالف هستند" گفتم چند مطلب هم در این مورد بنویسید که گامی باشد بر درست شدن این اندیشه نادرست برخی)
در پناه حق

سیف الاسلام یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 00:10 http://partawequran.blogfa.com

سلام مجدد
برادر مثل اینکه شما خبر ندارید که در مدینه منوره عمر رضی الله عنه درحجره عایشه صدیقه رضی الله عنه درکنار رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم مدفون است!
در اتاقی که پیامبر صلی الله علیه وسلم مدفون است دوخلیفه مسلمین ابوبکر وعمر رضی الله عنهما هم مدفون است واین چه سوالی است که میگوییداین افراد دور قبر عمر وابوبکر رضی الله عنهما چه میکنند؟ اینها به دیدن مرقد پاک رسول الله صلی الله علیه وسلم میروند پس میگویید دور مقبره رسول الله صلی الله علیه وسلم چه میکنند؟ اگر شما به مدینه بروید به دیدن مقبره رسول الله صلی الله علیه وسلم نمیروید؟ یا میگویید اینجا چون ابوبکر وعمر رضی الله عنهما دفن است نمیروم حرف جالبی زدید! خب مردم به دیدن قبر پاک ابوبکر وعمر رضی الله عنهما
هم اگر بروند چه اشکالی دارد مانند بعضی ها کمک ومدد که نمیجویند یا توسل کنند!
دیدن قبور شرک است؟؟
مدد خواستن شرک است برادرم شما اول باید بدانید که شرک چیست!
برادرم مواظب سخنانتان باشید شما جعفر صادق وسجاد وزین العابدین را با رسول الله صلی الله علیه وسلم واصحاب کرام مقایسه میکنید؟
جای تاسف است برادرم از این سخنان اهل تشیع خبر نداشتم که مقبره پاک رسول الله صلی الله علیه وسلم را با بقیه قبر ها مقایسه میکنند!
خواهش میکنم قرآن را با تدبر وتعقل بخوانید به والله من حالا هم با یک برادر شیعه مناظره میکنم اما او اصلا مانند سخنان شما نمیزند فکر میکردم بسیاری ازشیعه ها تندخو هستند اما با دیدن او دوست عزیز متوجه شدم که فرق میکنند شما هم انسان خوبی هستید اما کمی تند میروید واصلا حرفهایتان را طبق قرآن وسنت نمیگویید
به امید هدایت مسلمین
موفق باشید

سلام
مثل اینکه متوجه منظورم نشده اید
من که مقایسه نکردم! من چی گفتم شما چی گفتید؟!
گفتم اگر رفتن به زیارت بد است، چرا رفتن به زیارت برخی بد است و برخی نه
دیدن قبور شرک نیست، من که اینو نگفتم
جریان از اینجا شروع شد که فردی مدعی تسنن با من صحبت کرد و جریانات زیر را گفت (البته من هرچه از فرقه اش سوال کردم جواب نداد ولی احتمال دادم که سنی نیست و وهابی است)
اون بنده خدا گفت: ساختن مزار و قبه بر روی قبر حرام است، رفتن برای دیدن قبر حرام است، زایارت همچنین، تبرک و توسل هم حرام و شرک است.
جریان تبرک و توسل بحث دیگری است و نیاز به زمان زیادی دارد
بیشتر علت سوال من این بود که بفهمم نظر اهل سنت راجع به این موراد چیست و چون آن تصویر را دیدم خیلی برایم سوال شد و در قالب سوال مطرح کردم که: "مگر اینکار را بد نمیدانید، پس این چیست؟"
همین، اینقدر دلخوری و ناراحتی ندارد
حالا هنوز هم منتظر جوابم که بدانم نظر اهل سنت و علمای آن راجع به این موارد چیست؟
فعلاً هم حوصله هیچگونه مناظره ای هم ندارم چون نه عالم هستم که مناظره کنم و نه وقتش رو دارم (اونم با این چند کسالت در حد مرگ و بهم ریختن قالب وبلاگ و گرفتاریها)
موفق باشید
در پناه حق

مهدی یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 15:06 http://beimorgh.blogsky.com

خاک بر سر ما که این قبرها رو زیارتگاه کردیم.
البته احتمالا برای یهودیان ایران درستش کردند.

سلام
ایرانه دیگه، از اسلام فقط رهبرش مسلمونه و اسم حکومتش اسلامی

مهدی پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 08:05 http://beimorgh.blogsky.com

من نمیدانم این اصحاب برای این اهل سنت چه کردند که اقتدا به یکی از صحابی را موجب هدایت میدانند.و با تعجب میگویند شما قبر صحابی را با قبر امام صادق یکی میدانید
بعد از اینها گذشته شما که همه چیز را شرک میخوانید بنابر این فردا روزی که پیر شدید از فرزندانتان کمک نگیرید که شرک است اگر مشکلی برایتان پیش آمد دست جلو کسی دراز نکنید که شرک است فقط بگویید خدا کمکم کن.
اگر برای سیف الاسلامها واسطه قرار دادن را مدد جستن مستقیم از امام معصوم تعریف کرده اند تقصیر از ما نیست از کسانی است که اینها را به امثالهم آموزش داده اند.مگر متوسل شدن به نظر شما چه عیب دارد؟آیا کلمه یا وجیهً عندالله(ای آبرومند پیش خدا)اشفع لناعندالله(شفیع ما باش پیش خدا)شرک است؟
پس در زندگی روزمره هم کسی را واسطه قرار ندهید که آن کسی که شما واسطه برایش فرستادید ناراحت میشود و میگوید چرا برای من شریک قائل شدید بروید پیش همان کسی که او را واسطه قرار دادید.چطور شما واسطه را شریک مینامید من نمیدانم!!
حرفهایتان نه با عقل جور در می آید نه با منطق.فقط یک مشت احادیث را دلیل قرار دادید بر این حرفهاکه معلوم نیست از کجا آورده اید.
آخر شما که در زمان خلیفه دومتان نقل حدیث از پیغمبر را ممنوع اعلام کردید و خلیفه ای را که همچین حکمی داده حلوا حلوا میکنید چه حقی دارید در باره پیغمبری حرف بزنید که نقل حدیثش را ممنوع کرده اید و او را بعد از وفاتش دوباره میراندید.
فقط گفتن این که خود را به قبر نچسبانید آهن را نبوسید کافی است؟
این همه مسلمان روزانه در کشورهای مختلف به عناوین مختلف کشته میشوند کدام یک از شما یگانه پرستان به دور از شرک صدایش در آمده.سیصد هزار مسلمان در لیبی به شهادت رسید کک وهابی ها نگزید ولی اگر کسی قبر پیغمبر را میبوسید از آهن گداخته تر میشدند به چه علت؟
آیا دینداری این است؟چرا اهل سنت از جهاد گریزانند؟جهادی که همه عمر پیامبر صرف آن شد.این چه حدیثی است که شما را تشویق میکند به رضایت در برابر هر ظلمی و میگوید که باید به قضای خدا راضی بود؟آیا شما راضیتر هستید به قضای خدا یا پیامبر؟پس چرا پیامبر همه عمر خود را جنگیدو با دشمنان و مفسدان جهاد کرد؟آیا او به قضای خدا راضی نبود؟
عیب کار شما جایی است که کلمه ای به نام تکلیف را فراموش کرده اید.شما از زیر تکلیف به بهانه الهی راضاً به قضائک فرار میکنید.امروز ملتهای سنی خودشان راهشان را پیدا کرده اند ولی متاسفانه وهابی ها به شدت سعی در گمراهی مردم دارند.
شما که میگویید عاشق حضرت علی هستید چرا در عمل چیز دیگری را ثابت میکنید؟
مگر عایشه نبود که اولین جنگ بین مسلمین را فرماندهی کرد و اولین بار توسط ایشان بین دو گروه مسلمان جنگ برپا گردید و از دستور خلیفه مسلمین سر باز زد.مگر عایشه نبود که خون 40هزار مسلمان را به هدر داد مسلمانانی که خدا حرمت خون هر کدامشان را از خانه کعبه عظیمتر دانسته.یعنی این که اگر خانه کعبه را خراب کنبد بهتر است از این که خون مومنی را به ناحق بریزید.عایشه چند خانه خدا را خراب کرد و حال شما اورا ام الموئمنین مینامید و معاویه را خالو الموئمنین
چرا معاویه که دشمن حضرت امیر و امام حسن بود را به عنوان حضرت معاویه خطاب میکنید؟معاویه چند جنگ با خلیفه چهارم شما داشت؟این چه حکمی است که میگویید معاویه کاتب وحی بوده؟به فرض که درست بگویید آیا کاتب وحی بودن انسان را از هر گناهی مبرا میکند؟
آیا در کتابهای خودتان نوشته نیست که در زمان حکومت معاوبه در 90000مسجد بر حضرت علی به دستور معاویه لعن فرستاده میشد؟آیا کسی را که به خلیفه چهارم شما لعن میفرستاده باید با نام حضرت معاویه بخوانید.
هر چه بنویسم باز هم هست حرفهایی که جای گفتن دارد ولی به قول خودت مجادله میشود.

سلام
حالا چرا اینقدر ناراحت میشی؟!
اولش خواستم منتشرش نکنم و یا با سانسور منتشر کنم ولی دیدم چون توهینی نکردی گذاشتم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد