.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

سایه شیطان بر روی خانه توحید - دانلود کلیپ افتتاح ساختمان شیطان

کلیپ افتتاح ساختمان شیطان به صورت رسمی  پخش شد 

سایه شیطان بر روی خانه توحید

لینک دانلود کلیپ افتتاح ساختمان شیطان 

  

 

  

بلاخره تمام شد 

بعد از کلی مصیبت و درد سر و کل کل و دعوا 
طبق وعده ای که داده بودند 

۲۱ دسامبر ۲۰۱۱ 
همین چند مدت پیش

مهم نیست مردم چی میگن
مهم اینه که اربابشون چی میخواد
با این کارشون کعبه ، خانه توحید
نماد یکتاپرستی
ولادتگاه امیرالمومنین
تکیه گاه منجی موعود در روز ظهور
دیگه تمام شد
ما به کجا داریم میریم؟
مقصر کیه؟
ما خیلی کم کاریم یا اونها پرکارند؟
حالا چیکار باید بکنیم؟
دیگه امام علی نداریم که فرقش به خاطر جهالت مردم بشکافه
دیگه امام حسینی نیست که به خاطر من و تو قیام کنه تا بیدار شیم
دیگه امامی نداریم که جگرش رو با زهر بسوزونن
مثل کبک سرمون رو کردیم زیر برف
نکنه دلمون میخواد که امام زمان هم تنهایی قیام کنه و بکشنش؟
ما واسه امامون چیکار کردیم؟
خدایا منو بکش
اگر لیاقت سربازی امام زمان رو ندارم پس نباید لیاقت زندگی کردن رو هم داشه باشم
برای چی خودتو اذیت میکنی؟
این مردم منجی بخواه نیستن
هنوز در فکر آببازی ان
خدایا اگر شیطان حکومتش رو اعلام کنه و امام زمان نیاد چی؟؟؟
اونوقت چه گلی به سرمون بگیریم؟
خدایا دلم گرفته
از دستم خودم
از دست کارهایی که کردم
از دست کارهایی که باید میکردم و نکردم
از دست مردم
از دست کارهایی که میکنند و کارهایی که نمیکنند
دلم خونه
دیگه تاب زنده بودن و زنده موندن رو ندارم
یا امام رو برسون
یا منو ببر 

 


 

لینک دانلود کلیپ افتتاح ساختمان شیطان - 18.06 مگابایت - AVI 

لینک دانلود کلیپ افتتاح ساختمان شیطان - 9.30 مگابایت - MP4 

لینک دانلود کلیپ افتتاح ساختمان شیطان - 2.056 مگابایت - 3GP 

 


  

این عکسها رو که یادتون میاد؟ 

  

  

 

  

خودتونو آماده کنید که کلیپ واقعیشو ببینید 

نظرات 2 + ارسال نظر
آب حیات پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 07:53 http://husein.blogfa.com

سلام

قالبتون فیلتر شده

فقط متن نشون داده میشه

سلام
ممنون از اینکه به ما سر زدید
احتمالاً مشکل از سرورهای پرشین گیگ بوده
گاهی اوقات چنین مشکلاتی پیش میاد
البته برای کاربران دیال آپی بیشتر!
در پناه حق

ابوبکر یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 00:30 http://monady-haq.blogfa.com

سلام
چرا عکس نزدیک ساعت رو نشون نمیدی که اسم زیبای الله متعال که در بالای اون است رو همه ببینند
شما حتی بلد نیستید چجوری حرمت مکه وکعبه رو نگه داربد الله به جزای اعمال بدتون شمارو برسونه!!!
وای برشما
توکه ادعای مسلمانی میکنی به چه جرأتی میگی سایه شیطان بروی خانه توحید
باسواد شیطان درداخل مکه نمیتونه داخل بشه توساعتی که اسم الله متعال روی اون است رو سایه شیطان میگی
به والله شما هم شیاطین انسان نماهستید
من دارم از دینم از معبودم دفاع میکنم
چون اینرو اهل سنت ساختند دارید اینطوری تبلیغات میکنید ؟؟؟
آها دیگه امام علی وحسین ندارید ؟؟
شما ندارید ولی ما داریم ما امیر المومنین علی بن ابیطالب رضی الله عنه اسدالله را داریم که الگوی ماست ما حسین مظلوم شهیدی را داریم که الگوی ماست ما از دین علی رضی الله عنه دفاع میکنیم
شما چی؟؟
مافدای علی رضی الله عنه میشیم فدای اون علی که دخترش رو به عمر رضی الله عنه داد شما چی؟؟
نمیدونم بخندم یا گریه کنم کمی فکر کن آخه توروخدا
اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمد عبده ورسوله
الحمدلله من بعد از سالها خرافات هدایت شدم یعنی الله متعال به من توفیق هدایت رو داد وگرنه حالا هم من مثل شما بودم
خواهش میکنم کمی فکر کن
حداقل حرمت اسم الله را نگه دار مسلمان!

سلام
نه برادر گرامی
ظاهراً در جریان نیستید
این ساعت رو که اهل سنت نساختند!
این ساعت و برج پر از نمادهای فراماسونری است و سازنده آن یکی از ماسونهاست که بناهای معماری ماسونی زیادی را ساخته
حتی تاریخ و زمان افتتاح آنرا به روز و ماه و سال و حتی ساعت و دقیقه و ثانیه هم از اعداد ماسونی انتخاب کرده
حتی تعداد طبقات برج آنرا
برای اطلاعات بیشتر شما را به آدرس زیر ارجاع میدهم:

http://www.asreshia.com/1390-01-05-14-43-18/news-main/1647-1390-06-17-02-58-30.html

http://asreshia.com/1390-01-05-14-43-18/news-main/211-1389-08-23-22-09-35.html

http://bidarshid.blogfa.com/post-7.aspx

بابا، من که حرف بدی نزدم
اتفاقاً اگه تو وبلاگ ما یه جستجو بکنید، میبینید مطالب زیادی که در مورد حفظ حرمت اهل سنت نوشتیم
حالا خوبه منم بگم "الله متعال شما را به جزای این کارتون برسونه که بی گناه دارید نسبتهای بد میدید؟!"
نه، این رو نمیگم، چون میدونم در جریان این برج و ساعت نبوده اید و نیستید
البته اگر هم در مورد این ساعت نظر مخالفی دارید خوب اشکالی نداره، من میگم چون از نقشها و علامات ماسونی استفاده شده شیطانیه (البته از نام محمد(ص) و الله هم استفاده کرده اند تا همخوانی داشته باشد و زیاد تابلو نباشد) و شما نظر دیگری دارید
بهتر میبینم در مورد تغییر ستون رمی جمرات هم مطلبی رو بهتون بگم که اینم بی دلیل نیست

http://www.asrezohur3.blogsky.com/1389/11/10/post-34

البته بازهم میگم، نظر شما اگه عکسه اینه، دلیل نمیشه مسائل مذهبی رو پیش بکشیم و بخاطر تغییر مذهب به این مسائل نگاه کنیم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد