.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

مطالبه آرمانهای انقلاب از صدا سیما

مطالبه آرمانهای انقلاب از صدا سیما 

  

 

  

امروز قصد داریم وبلاگی را معرفی کنیم که حرفش این است که: در یک کشور مسلمان کسی نباید مَرکَبش را به دجال قرض بدهد (البته به تعبیر خودم

هدفش این است که حداقل ملّت و اُمّت به خود بیایند و بدنبال مرکب دجال به راه نیافتند که اینها سرگین است نه خرما که از دُبُر او به زمین میریزد، البته اصل آن است که این مرکب سواری بدهد به مسلمانان؛ نه دجال (ولی وقتی دجال بخواهد فتنه کند از همدستان و دوستانش هم کمک میگیرد، که منظور همان بلاگفا است که بارها و بارها با اقداماتی مانند حذف کامل و یا حذف مطالب وبلاگهای دینی و انقلابی ارادتش را به شیطان بزرگ و دجال نشان داده است)

بهتر است خوتان به این وبلاگ مراجعه کنید  

  

.: حداقل برای دلخوشی خودم و احتمالآ جواب دروغینشان پیامی را ارسال کردم به مسئولان :. 

.: بلاگفا؛ هرچند میدانم اثری ندارد و نخواهد داشتدروغینشان  :. 

.: متن نامه را در ادامه مطلب بخوانید :. 

 


متن نامه به بلاگفا: 

  

سلام
خوشبختانه بنده زیر چتر پر از نفاق شما از خدا بی خبرها نیستم
فقط خواستم بدانم علت آنرا که چرا وبلاگهای انقلابی و اسلامی را حذف (یا گاهی برخی مطالبش را حذف) میکنید و ..... 
بارها دیده شده، بارها و بارها
مثلآ: 

 

http://robe-farda.blogfa.com

 

(اگر خوب دقت کنید که چه مطالبی را حذف کرده اید نیت شوم و پلیدتان معلوم میشود) 

 
این وبلاگ که جزو آخرین شاهکارهای شماست و یا وبلاگ محسن آیت (فرزند شهید آیت) که در مورد ماسون بودن میرحسین موسوی و پیدا نشدن قاتل پدرش مطلب نوشته بود
و یا در دوران فتنه، خوب به یاد دارم که وبلاگ حامیان نظام حذف!!! و وبلاگهای احمقهای دوران

پابرجا بود !!!!!
خوشبختانه بنده در بلاگ اسکای فعالیت میکنم و هنوز خطایی ندیده ام ولی توصیه میکنم حداقل

سعی کنید آدم باشید
کمی هم که شده انسانیت به خرج بدهید و عقاید ماسونی و ضد اسلامیتان را کنار بگذارید
ندیدید اینقدر در قرآن نوشته: و اکثرهم "لا یعقلون" لا یشعرون" لا یتفکرون" .....
سعی کنید شما جزو آنها نباشید 

منتظریم بدانیم علت حذف اینگونه مطالب را ..... 

  

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم اجمعین، من الجن و الانس، من الاولین و الآخرین

نظرات 1 + ارسال نظر
داود چهارشنبه 23 آذر 1390 ساعت 13:24 http://www.harimegol.mihanblog.com

سلام ....
مطالب زیبا و مفیدی دارید .بهره بردم از مطالب زیبا تون .موفق باشید .التماس دعا .

سلام
لطف دارید، به اینجا هم که گفتم سری زدید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد