.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

بالا رفتن و بالاتر بردن سرعت باز شدن وبلاگ !!!

 

سلام 

بعد از گذشتن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی قالب وبلاگ را به قالب قبلی برگرداندیم ولی چون این قالب تا اندازه ای سنگین بود مجبور به تغییر سرورهای قالب شدیم که ظاهرآ سرعت بالا آمدن وبلاگ را تا حدی بهتر کرده .

از تمام خوانندگان و علی الخصوص اساتید دنیای مجازی درخواست داریم در مورد زیر ما را راهنمایی نمایند:  

 

1- سرور قبلی قالب وبلاگ، پرشین گیگ بود که الآن به 20آپلودز تغییر کرده. 

اگر سایتی میشناسید که فضای رایگان در اختیار قرار میدهد و سرعت بالاتری دارد را نام ببرید تا درصورت امکان قالب را در آنجا قرار دهیم 

2- در صورتیکه احساس میکنید قبلآ سرعت بیشتر بوده یا اینکه فرقی نکرده حتمآ اطلاع بدهید.

   

 

  

.: پیشاپیش از همکاری شما عزیزان تشکر نموده و برایتان آرزوی موفقیت دارم :. 

  

 

یک عالمه مگابایت بر ثانیه ، سرعت اینترنت در کره ی جنوبی !!! 

  


 

لینکهای مرتبط:  

راه های افزایش سرعت لود شدن صفحات وب 
چند راه کاذب برای جلوه دادن طراحی سایت 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 19 آذر 1390 ساعت 11:01

سلام.من که سردرنیاوردم چون با موبایل وصل میشم.سرعتش بد نیست ولی قبل ازبازکزن میگه سرور هنوز معتبر نمی باشد.حجم وبلاگت هم ۷۰۰ و خورده میشه.درضمن دستت طلا صیغه جدیدته؟چون قبلا میگفتی باتشکر ...خداحافظ...

سلام
فکر کنم اون پیغام مال اینه که داره قالب رو بارگزاری میکنه
700 کیلو مال خود قالب نیست!!!
حجم خود قالب حدود 100کیلو بایته، اینا مال عکسها و آهنگ و ...... است
حوصله تایپ نداشتم گفتم زیاد هم نگم تکراری میشه
یه صیغه جدید انتخاب کردم برای تشکر خودمانی

بهرام حسن زاده دوشنبه 21 آذر 1390 ساعت 09:25 http://ostadiha.blogfa.com

با سلام و عرض خسته نباشید و تشکر از شما
من معمولا از اینترنت پر سرعت استفاده می کنم و چندان تغییری در سرعت نمی بینم .به این معنی که با توجه به سرعتهای اینترنت در کشور ،اپلود شدن وبلاگتان بد نیست.البته چون از طرحهای گرافیکی نسبتا زیادی استفاده می کنید طبیعی است که در مقایسه با وبلاگهایی که ساده ترند سرعت کمتر باشد.
ضمن اینکه قالب زیبا و متناسب با موضوعات وبلاگتان دارید.
موفق باشید

سلام
ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد