.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

متن و لینک دانلود مداحی فخری - چه شبها را به بالینت پسرجان .....

متن و لینک دانلود مداحی حاج حسین فخری در شهادت حضرت علی اکبر(ع) 

چه شبها را به بالینت پسرجان تا سحر کردم 

  

  

  

« قتل الله قوماْ قتلوک » 

  

چه شبها را به بالینت پسرجان تا سحر کردم
                                      به صد امید اندر دل به آیینه نظر کردم
 
به گلزار حیاتم چون تو سروی را همی دیدم
                                      سرودم نغمه شادی و غم از سر بدر کردم 

 

به دل گفتم که دامادت کنم زینت خودم بندم
                                      زخونت جای مادر زینت اندر موی سر کردم
 
تو نشکفته هنوز ای نوگل لیلی خزان گشتی
                                      منم چون بلبل سرگشته سر در زیر پر کردم 

  


 
به مرگت عزّتم رفت و اسیر کوفیان گشتم
                                      بجای جامه دامادیت نیلی بسر کردم
 
چو مرغی آشیانم سوخته نومید سرگردان
                                      دودست اندر بغل در این بیابان ناله سر کردم
 
فلک زد پشت پایی بر بساطم در بدر گشتم
                                      بیا شبهای ما در بین که بی تو چون سحر کردم
 
بیاد غنچه پژمرده ام هر جا گلی دیدم
                                      بجای اشک از دیده روان خون جگر کردم 

  


  

لینک دانلود مداحی چه شبها یا به بالینت پسرجان تا سحر کردم - حاج حسین فخری 

با کیفیت MP3 و حجم 2.04 مگابایت 

  


  

لینکهای مرتیط: 

دانلود شعر خوانی حمیدرضا برقعی در مورد حضرت علی اکبر(ع)

اشعار حضرت علی اکبر (ع)

در بیان شهادت حضرت علی اکبر (ع)

حضرت علی اکبر(ع)

حضرت علی اکبر (ع) اولین شهید کربلا

زندگی نامه حضرت علی اکبر (ع)

نظرات 4 + ارسال نظر
حسن بلبلی دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 21:43 http://hasanbolboli.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خدا بر شما
خوبین اقا رضا
قالبت فوق العاده است
ممنون از حضور سراسر نورتون
دعا برای ظهور یادمون نره
۩۞
امام حسین (ع) فرمودند:کسی که تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند.
♥..♥ ۩۞
امام حسین (ع) فرمودند:کسی که تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند.
۩۞
♥..♥
♥..♥
♥..♥
♥..♥
♥..♥
۩۞
امام حسین (ع) فرمودند: به راستی که مؤمن خدا را نگهدار خود گرفته و گفتارش را آیینه خود، یک بار در وصف مؤمنان می نگرد و بار دیگر در وصف زورگویان، او از این جهت نکته سنج و دقیق است و اندازه و قدر خود را می شناسد و از هوش خود به مقام یقین می رسد و به پاکی خود استوار است.
♥..♥
♥..♥
امام حسین (ع) فرمودند: چنانچه با گوش خود بشنوم که شخصى مرا دشنام مى دهد و سپس معذرت خواهى او را بفهمم، از او مى پذیرم و گذشت مى نمایم، چون که پدرم امیرالمؤمنین علىّ (علیه السلام) از جدّم رسول خدا (صلى الله علیه وآله وسلم) روایت نمود: کسى که پوزش و عذرخواهى دیگران را نپذیرد، بر حوض کوثر وارد نخواهد شد.
۩۞
♥..♥
♥..♥
♥..♥
♥..♥
♥..♥
۩۞
امام حسین (ع) فرمودند:کسی که تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند.
♥..♥ ۩۞
امام حسین (ع) فرمودند:کسی که تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند.
۩۞
و من الله توفیق
اللهم عجل لولیک الفرج
وجعلنا من اعوانه و انصاره
والمستشهدین بین یدیه
یاعلی

سلام
به مناسبت محرم قالب رو تغییر دادم و بعد از محرم به احتمال زیاد همون قالب قبلی رو بزارم
باز هم ممنون از لطفتان
اینکه به ما سر میزنید و مخصوصآ احادیثی که برایمان میآورید
خیلی خوب بودند
انشاء الله موفق باشید
روزهای بعدی هم منتظرتون هستیم

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

حسن بلبلی دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 22:09 http://hasanbolboli.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود خدا بر شما
خوبین رضای عزیز
ان شا الله سعی می کنم بهت سر بزنم
ممنون از حضور سراسر نورتون
دعا برای ظهور یادمون نره
۩۞
امام حسین (ع) فرمودند:کسی که تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند.
♥..♥ ۩۞
امام حسین (ع) فرمودند:کسی که تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند.
۩۞
♥..♥
♥..♥
♥..♥
♥..♥
♥..♥
۩۞
امام حسین (ع) فرمودند: به راستی که مؤمن خدا را نگهدار خود گرفته و گفتارش را آیینه خود، یک بار در وصف مؤمنان می نگرد و بار دیگر در وصف زورگویان، او از این جهت نکته سنج و دقیق است و اندازه و قدر خود را می شناسد و از هوش خود به مقام یقین می رسد و به پاکی خود استوار است.
♥..♥
♥..♥
امام حسین (ع) فرمودند: چنانچه با گوش خود بشنوم که شخصى مرا دشنام مى دهد و سپس معذرت خواهى او را بفهمم، از او مى پذیرم و گذشت مى نمایم، چون که پدرم امیرالمؤمنین علىّ (علیه السلام) از جدّم رسول خدا (صلى الله علیه وآله وسلم) روایت نمود: کسى که پوزش و عذرخواهى دیگران را نپذیرد، بر حوض کوثر وارد نخواهد شد.
۩۞
♥..♥
♥..♥
♥..♥
♥..♥
♥..♥
۩۞
امام حسین (ع) فرمودند:کسی که تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند.
♥..♥ ۩۞
امام حسین (ع) فرمودند:کسی که تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند.
۩۞
و من الله توفیق
اللهم عجل لولیک الفرج
وجعلنا من اعوانه و انصاره
والمستشهدین بین یدیه
یاعلی

سلام
خواستم پاک کنم چون فکر کردم دو بار نظرتون ارسال شده ولی مثل اینکه اولش رو تغییر دادید
به همین خاطر پاکش نکردم
در پناه حق

حسن بلبلی دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 22:52 http://hasanbolboli.blogfa.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود و صلوات و مهربونی همیشه گی خدای مهربون بر شما مهربون
حتما گلم حافظ به ائمه شعر گفتن
##############♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥##############
الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله

¤•¤•¤•¤• امام باقر (سلام الله علیه) : بردبارى جامه دانشمند است. ¤•¤•¤•¤•

الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله
♥..♥ ۩۞....................♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥.....................♥..♥ ۩۞
محمدعلی فاطمه حسن حسین علی محمد جعفرموسی علی محمدعلی حسن
♥..♥ ۩۞....................♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥.....................♥..♥ ۩۞
♥..♥ ۩۞....................♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥.....................♥..♥ ۩۞
♥..♥ ۩۞....................♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥.....................♥..♥ ۩۞
♥..♥ ۩۞....................♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥.....................♥..♥ ۩۞
یامهدی ادرکنا یامهدی ادرکنا یامهدی ادرکنا یامهدی ادرکنا یامهدی ادرکنا یامهدی
♥..♥ ۩۞....................♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥.....................♥..♥ ۩۞
الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله

¤•¤•¤•¤• امام باقر (سلام الله علیه) : بردبارى جامه دانشمند است. ¤•¤•¤•¤•

الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله الله
##############♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥##############
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم عجل لولیک الفرج
و جعلنا من اعوانه و انصاره
و ذابین عنه
و المسارعین الیه فی قضا حوائجه
و الممتسلین لاوامره
و المحامین عنه
و السابقین الی ارادته
و المستشهدین بین یدیه
و اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
و من الله توفیق
یاعلی

سلام
خیلی خوب، این طرحها رو خودتون میسازید یا نرم افزار داره؟
خیلی جالب هستند
بازهم ممنون از حدیثی که برامون فرستادید

یــاسمــین دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 22:57 http://emam-zamane1.blogfa.com

سلام
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدید
منم با مطلب جدید منتظر شما هستم
خوشحال میشم
...
اللهم عجل لولیک الفرج
[لبخند][گل]

سلام
به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد