.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

انصافآ وقت نداشتم !!!

سلام 

راستش چندتا مطلب خیلی جالب تو اینترنت حول محورهایی در اینترنت پیدا کردم که حیفم اومد در اختبارتون قرار ندم و از طرفی فرصت حتی کپی کردن مطلب هم نداشتم 

به قول معروف خودم رو زدم به اون در و سنت شکنی کرده و لینکها رو در اختیارتون قرار دادم 

اناء الله مورد رضایت واقع شوند:  

 


 

پیامبر(ص) در معراج چه دید؟ 

چرا مسلمان شدم؟  

روایت یک مادر آمریکایی از باحجاب شدن دخترش  

مربی آمریکایی الهلال مسلمان شد   

 

مصباح یزدی: ان‌شاءالله که من اشتباه می‌کنم، اما آنچه من احساس می‌کنم شدیدترین خطر است

  

قانون اساسی ماسون‌های عصر خِرد + تصاویر  

چه کسی فلسطین را تقدیم اشغالگران کرد +سند  

قاتل قذافی: قذافی را کشتم چون نگذاشتند او را به شهر خودمان ببرم  

عکس: نماد فراماسونری در پارک هفت چنار تهران  

  

مبدع لفظ "امام خمینی" چه کسی بود؟+عکس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد