.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

آقا غریب است و ما شرم نمیکنم !!!

سر چهار راه اول چشمم به نامحرمِ بد حجابِ آنطرفِ چهار راه می افتد و از خیره شدن به او شرم نمیکنم  
  

 
در گوشم هندزفری است، و از گوش دادن به ترانه های غیر شرعی ، شرم نمیکنم 

  

بلوتوثم روشن است، سر چهار راه دوم، ناشناسی برایم کلیپ نامناسب می فرستد و من از دیدن آن هم شرم نمیکنم 
  

 
نرسیده به چها راه آخر لا به لای جمعیت میان پیاده رو، چند بار تنم به تن نامحرم میخورد ولی هنوز هم من شرم نمیکنم 

   

 
سر چهار راه سوم کودکی درخواست کمک میکند، از بیکاری پدر و مریضی مادرش میگوید و من از بی تفاوتی شرم نمیکنم  

   

 


 
کنار چهار راه آخر روی بنر بزرگی نوشته است: 

  

آقا غریب است، غریب ! و علت غربت آقا گناه من و توست !!!! 

  

و من از این غربت شرم نمیکنم ..... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد