.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

چگونه فقیه و عالم شویم - اگر میخواهید فقیه وعالم شوید

                                   

قال الصادق (علیه السلام ): 

«من حفظ اربعین حدیثا من احادیثنا فی الحلال والحرام بعثه الله یوم القیامة فقیها عالما ولم یعذبه 

هر کس چهل حدیث از احادیث ما را درباره حلال و حرام حفظ کند ، خداوند روز قیامت او را فقیه عالم محشور میکند و عذابش نمیکند» . شیخ صدوق ،خصال، ج،2 ،ص  319 

  

  

  

 

حفظ معنای عامی دارد و حفظ کردن یعنی به حافظه سپردن و نوشتن و غیره را شامل میشود به همین جهت اکثر علماء کتابی با عنوان چهل حدیث دارند . اگر شما هم میخواهید فقیه شوید میتوانید یکی از کدهای زیر را در وبلاگتان بگذارید . هم حفظ کنید هم تبلیغ کنید . این کدها بروز میشود . 

  

کد حدیث تصادفی:  

  

<p align="center">
<script src="http://mohammad1234.persiangig.com/ha%20ta/ha.ta.js" type="text/javascript">
</script>

نظرات 3 + ارسال نظر

السلام علیکم جناب رضا
از اینکه در مدت وبلاگ نویسی ام با شخص دلسوز و میانه روی همجون حضرتعالی آشنا شدم بسیار خوشبخت و خرسندم .
متاسفانه وباگ های بنده و بسیاری از دوستان اهلسنتم پیشتر از آنکه حدس میزدم فیلتر شد و حتی فرصت نیافتم به قولی که به جناب عالی مبنی بر گذاشتن مطالبی در مورد وحدت شیعه و سنی داده بودم عمل کنم .
در هر حال باید فکر دیگری کرد . وبلاگ نویسی برای ما بی فایده است .
انشاءالله که د پناه ذات عالی الله -جل جلاله- سربند و پیروز باشید .
این هم آْیدی بنده در اختیار شما و طرفداران وبلاگ شما است ...
jalalizadeamir6@gmail.com

سلام
خواهش میکنم، وظیفه ای بود بر گردنم که کوتاهی کردم
متوجه شدم، احتمالآ کسی شما رو فیلتر کرده، چون تا اونجا که من متوجه بودم ظاهرآ مطلب خاصی که درحد فیلتر شدن باشد نیاورده بودید
البته هرچند گام مفیدی در حد وحدت چند وبلاگ بصورت غیرمستقیم میتوانستیم برداریم (با کارهایی که بعدآ میخواستم بعدآ انجام دهم) ولی در این زمینه ظاهرآ از ما گُنده تر پا به میدان گذاشته و تاثیرات قابل توجهی گذاشته اند
اگر مشغله زیاد مانع نشود حال و احوالتان را بوسیله جیمیلتان جویا خواهم شد
موفق باشید
منتظر بازدیدهای بعدی شما هستیم

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

مهشید یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 17:15 http://mmb1376.blogsky.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی دارین.خوشحال میشم به من هم سر بزنید.
راستی اون متن پایین که گفتین کلیک نکنین چی جوری گذاشتین تو وبلاگتون؟لطفا راهنمایی کنین.منتظرم

سلام
در اولین فرصت میام و میگم

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

مهشید دوشنبه 21 شهریور 1390 ساعت 18:04 http://mmb1376.blogsky.com

سلام
خیلی خیلی ممنون که سر زدید وجواب سوالمو دادید.ممنون.واقعا لطف کردید.خوشحال میشم بازم سر بزنید.

سلام
خواهش میکنم
در حد امکان حتمآ
ما هم منتظر بازدیدهای بعدی شما هستیم

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد