.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام
.: دل نوشته ها :.

.: دل نوشته ها :.

ترکیب و مخلوط تمام آنچه در توان برای ارائه داشته ام

ظهور نزدیک است.....

 

      

ویژه نامه "ظهور نزدیک است" کاری از گروه تبیان

ویژه نامه ظهور با مطالب زیر منتظر شما مهدی دوستان و منتظران آن امام غائب.  

      

ظهور نزدیک است
استغاثه به حضرت صاحب الزمان
الا یا اهل عالم
ای مهدی صاحب زمان ادرکنی
سلامت می کنم مولای باران
نشانه های بسیار نزدیک بودن ظهور حجت
بر چهره دلربای مهدی صلوات
تقدیم به دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند
سلام آقا
یک لحظه به عشق مانده او می‌آید
ترنم انتظار
رجوع به فقها در عصر غیبت
لحظه ای دست از دعا بر نمیدارن
خون شد دل ما " متی ترانا و نراک"
بی مهدی زندگی هیچ است
مهدی یار می خواهد و یاور
وقتی تو بیایی
احادیثی از امام عصر  1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7
تعبیر زیبای راوی "طوبای محبت" از وظایف منتظران

منظور از دین و قرآن جدیدی که امام زمان (عج) می آورد چیست؟
انجمن مهدویت
مهدویت در ثبت مطالب روزانه
گنجینه ی صوتی در انتظار یار
فیلم و انیمیشن در انتظار یار
یک وبلاگ پر از مطالب مهدوی
دلنوشته های مهدوی کاربران
ترا من چشم در راهم
      

      

باتشکر 

.......خدا نگهدار.......

نظرات 3 + ارسال نظر
**علی** یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 11:42 http://kalamenuor.mihanblog.com/

سلام
کدوم کتابها؟
برای تکمیل چکار کنم؟
با تشکر

سلام
میام وبلاگتون و میگم
شما هم که مثل من همیشه به اینترنت وصلید!!!

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

**علی** یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 18:49 http://kalamenuor.mihanblog.com/

سلام
قبلآ خدمتون عرض کردم کتابهای خوبی هستند خودم استفاده کردم
ولی فعلآ نمی تونم برای دانلود بذام
اگه تونستم خبرت می کنم

سلام
بله...درست میگید...یادم رفته بود...یعنی وبلاگ شما رو با یکی دیگه اشتباه گرفته بودم.
خیلی ممنون...لطف میکنید

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

مرد آبادانی دوشنبه 2 اسفند 1389 ساعت 11:20 http://abadanman.persianblog.ir/

سلام آقا رضای عزیز؛
ممنون از راهنمایی هایت.
عیدت مبارک!
موفق باشی...

سلام
خواهش میکنم
بازم به ما یر بزنید

باتشکر
.......خدا نگهدار.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد